حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست اپل ویژن پرو Caviar با روکش طلای 18 عیار و قیمت 40 هزار دلار معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت ترکیبی

اگر فکر می‌کنید هدست اپل Vision Pro با قیمت 3500 دلاری خود، یک کالای لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود، منتظر بمانید تا درباره این یکی بشنوید. برند جواهراتی لوکس Caviar، به‌تازگی از نسخه سفارشی هدست اپل ویژن پرو ساخته‌شده با طلای 18 عیار و قیمتی بیش از 10 برابر مدل اصلی رونمایی کرده است. این نسخه خاص حتی دارای سایه‌بانی است که به سمت پایین باز می‌شود تا ویژگی‌های EyeSight را پنهان کرده و از حریم خصوصی شما محافظت کند.

هدست اپل ویژن پرو Caviar

Caviar همان شرکتی است که پیش از این نیز نسخه‌های طلاکاری‌شده سایر محصولات اپل ازجمله چندین نسل آیفون، ایرپادز مکس و حتی محصولات سایر برندهای دیگر را نیز ارائه کرده است. این سنتی است که سال‌ها طول کشیده و با Vision Pro نیز ادامه دارد.

حال، مدل خاص Caviar Vision Pro دارای طلای 18 عیار در دور تا دور آن است. طلای استفاده‌شده در این مدل خاص شامل لبه‌های فلزی خود هدست، تاج دیجیتالی و اکست‌های مختلف اطراف بند سر است. همان‌طور که انتظار دارید، یک اتصال رولز رویس نیز در اینجا وجود دارد.

هدست اپل ویژن پرو Caviar

هدست اپل ویژن پرو Caviar

هدبند این دستگاه از چرم افسانه‌ای Connolly ساخته شده است که به‌عنوان تأمین‌کننده خاندان سلطنتی بریتانیا و رولزرویس نیز شناخته می‌شود. این چرم نرم و بادوام، یکی از بهترین‌ها در جهان محسوب می‌شود که نهایت راحتی را برای مالک این هدست تضمین می‌کند.

Caviar می‌گوید که ساخت Apple Vision Pro CVR چیزی بیش از یک نسخه طلاکاری‌شده از این هدست است. این طراحی از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته است تا ویژن پرو را نه‌تنها در خط مقدم فناوری بلکه در اوج مد قرار دهد.

اما چیزهایی بیشتر از این نیز وجود دارد. اگر از طرفداران ویژگی EyeSight Vision Pro نیستید که رندر چشمان شما را بر روی نمایشگر بیرونی برای اطرافیانتان نمایش دهد، نسخه ویژن پرو Caviar دارای یک سپر رو به پایین بوده که مشخصاً از طلای 18 عیار ساخته شده است و نمایشگر خارجی دستگاه را می‌پوشاند.

این شرکت توضیح می‌دهد: «با قضاوت بر اساس واکنش مردم، همه از نمایش چشمان خود بر روی نمایشگر خارجی استقبال نمی‌کنند. با نسخه Caviar، در صورت تمایل می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید.»

هدست ویژن پرو اپل قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود و Caviar نیز انتظار دارد نسخه طلایی خود را در پاییز 2024 عرضه کند.

این شرکت قصد دارد 24 دستگاه را با “قیمت تقریبی” 39900 دلار عرضه کند که بیش از 10 برابر قیمت 3500 دلاری مدل اصلی دستگاه است.

هدست اپل ویژن پرو Caviar

هدست اپل ویژن پرو Caviar

گذشته از مسائل مالی، ممکن است بخواهید استقامت گردن خود را نیز تقویت کنید. Vision Pro درحال‌حاضر سنگین است و من حدس می‌زنم که طراحی با روکش طلا، آن را در بلندمدت غیرقابل استفاده می‌کند.

هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا Caviar بسته باتری خارجی Vision Pro را نیز با طراحی روکش طلا به فروش خواهد رساند یا خیر، مطرح نشده است.

نظر شما درباره هدست اپل ویژن پرو با طرح خاص Caviar چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی