حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 12R شیائومی با نام «Redmi 12 5G» وارد بازار جهانی خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

چندی پیش شیائومی، گوشی هوشمند ردمی نوت 12R را در کشور چین معرفی کرد. این تلفن هوشمند از تراشه جدید اسنپدراگون ۴ نسل ۲ برخوردار بوده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. با وجود آنکه شیائومی هنوز از برنامه خود برای عرضه جهانی این تلفن هوشمند رونمایی نکرده، اما یک افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که Redmi Note 12R با نام Redmi 12 5G وارد بازار جهانی خواهد شد.

ردمی نوت 12R در بازار هند نیز عرضه خواهد شد

طبق توییت اخیر Kacper Skrzypek، انتظار می‌رود گوشی Redmi Note 12R شیائومی با نام Redmi 12 5G، در بازار های جهانی عرضه شود. احتمالا این تلفن هوشمند با نام «Poco M6 Pro 5G» در اختیار مشتریان هندی قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که شیائومی از معرفی Poco M5 Pro برای بازار هند صرف نظر کرده است. احتمالا اما Poco M6 Pro راهی هند خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات ردمی نوت ۱۲ آر می‌اندازیم.

Redmi Note 12R

شیائومی Redmi Note 12R دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تاچ سمپلینگ ریت صفحه نمایش این دستگاه معادل ۲۴۰ هرتر است. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، این تراشه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. گران قیمت ترین نسخه ردمی نوت 12R دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است.

شیائومی Redmi Note 12R از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، دو لنز دوربین در قاب پشتی Redmi Note 12R دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (با سنسور ۲ مگاپیکسلی) از نوع تشخیص عمق است. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نوت ۱۲ آر به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد. این تلفن هوشمند جدید ردمی دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی Redmi Note 12R با Snapdragon 4 Gen 2 رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید شیائومی چیست؟ در صورت عرضه Redmi Note 12R در بازار جهانی، مایل به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی