حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی کامل دیجیتال اوشن | Digital Ocean چیست؟ ارائه خدمات

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در میان مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی سرور نام مجموعه دیجیتال اوشن با شهرت و اعتبار بالا نیز قرار دارد. این مجموعه سال‌ها است توانسته سرویس‌های مختلفی در این حوزه ارائه کند و رضایت مشتریان را به دست آورد. DigitalOcean خدمات مختلفی دارد و از طرفی با وجود مجموعه‌های زیادی که این خدمات را ارائه می‌دهند انتخاب میان آن‌ها سخت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به طور مفصل پاسخ سوال دیجیتال اوشن چیست؟ را توضیح دهیم.

دیجیتال اوشن چیست؟

مجموعه‌های مختلفی هستند که خدمات میزبانی سرور را ارائه می‌دهند و دیجیتال اوشن یکی از آن‌ها است. این مجموعه از سال 2011 فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز توانسته مشتریان زیادی از سراسر دنیا داشته باشد. در واقع خدمات این مجموعه در کشورهای مختلف ارائه شده و قابل استفاده است. تمرکز اصلی این مجموعه روی سرویس‌های ابری است و در این زمینه خدمات باکیفیتی را ارائه می‌کند. این مجموعه آمریکایی همواره توانسته با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا بهترین سرویس‌ها را برای کاربران خود مهیا کند.

وجود بیش از یک میلیون کاربر فعال از کشورهای مختلف برای مجموعه DigitalOcean نشان‌دهنده سرویس‌های بسیار کاربردی و ارزشمند این مجموعه هستند. امروزه توسعه‌دهندگان زیادی برای میزبانی سایت‌ها و نرم‌افزارهای خود از خدمات دیجیتال اوشن بهره می‌برند.

 

مزایای استفاده از دیجیتال اوشن

آپتایم فوق‌العاده

یکی از مهم‌ترین مسائلی که افراد به هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی به آن دقت می‌کنند، آپتایم سرور است؛‌ زیرا در دسترس بودن سرور برای همه توسعه‌دهندگان اهمیت زیادی دارد. مجموعه دیجیتال اوشن در زمینه آپتایم بسیار فوق‌العاده عمل کرده و برتری بالایی دارد. در واقع DigitalOcean توانسته در اکثریت ماه‌ها آپتایم فوق‌العاده 100 درصدی را برای کابرانش فراهم کند. طبق گزارشی که از یک سال فعالیت این مجموعه ارائه شده تنها در یک ماه آپتایم بالای 96 درصد بوده و در همه ماه‌ها عدد 100 مقداری است که برای فعال بودن سرورها گزارش شده است. این اعداد نشان‌دهنده یک میزبانی حرفه‌ای برای شما هستند.

 

سرعت بسیار بالای بارگذاری صفحه

دومین مزیت مهمی که برای مجموعه دیجیتال اوشن می‌توان معرفی کرد، سرعت بارگذاری صفحه است که تقریبا می‌توان گفت بالاترین سرعت را این مجموعه دارد. طبق بررسی‌های انجام شده سرعت بارگذاری صفحه یا همان lightning fast load برای دیجیتال اوشن حدودا 268 میلی ثانیه است! این عدد واقعا سرعت فوق‌العاده‌ای است و تا به امروز می‌توان گفت که رقیبی نداشته است. بدیهی است که هر چقدر این سرعت بالاتر باشد، شما نیز سرویس بهتری را دریافت کرده و خروجی بهتری خواهید داشت.

 

قابلیت تنظیم کردن قیمت

سفارشی‌سازی هزینه‌ها مزیت مهمی است که به شدت موجب رضایت کاربران خواهد شد. خوشبختانه این مزیت را DigitalOcean نیز دارد و شما می‌توانید به راحتی سرویس خود را سفارشی‌سازی کرده و قیمت نهایی را تنظیم نمایید. به بیان ساده‌تر شما در سرویس‌های این مجموعه می‌توانید دقیقا تعیین کنید که چه اندازه‌ای از منابع را برای میزبانی نیاز دارید و به همان اندازه نیز پول پرداخت کنید. جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی با این شیوه به راحتی انجام می‌شود.

 

پشتیبان‌گیری روزانه

داشتن نسخه پشتیبان از اطلاعات، امری ضروری است که همه افراد باید به آن توجه داشته باشند. دیجیتال اوشن به صورت روزانه از اطلاعات شما روی سرویس‌های خود بک‌آپ گرفته و امکان دسترسی به اطلاعات تا هفت روز گذشته را برایتان فراهم کرده است. در این حالت دیگر شما نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نخواهید بود.

وریفای اکانت دیجیتال اوشن

به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران و البته تامین امنیت آن‌ها، مجموعه دیجیتال اوشن خدمات خود را به کاربرانی ارائه می‌کند که احراز هویت کرده باشند. در واقع شما ابتدا باید وریفای اکانت دیجیتال اوشن را انجام دهید تا اجازه استفاده از خدمات این سایت را داشته باشید. وریفای کردن حساب کاربری DigitalOcean نیازمند مدارک هویتی است. همچنین باید احراز هویت از طریق ایمیل و یا شماره تماس شما نیز تایید شود تا حساب کاربری شما فعال شود. پس از احراز هویت و یا همان وریفای دیجیتال اوشن می‌توانید با خیال راحت از خدمات دیجیتال اوشن بهره‌مند شوید.

پرداخت فاکتور دیجیتال اوشن

از آنجایی که DigitalOcean کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد و خدماتش را به صورت جهانی ارائه می‌کند، نحوه پرداخت فاکتور دیجیتال اوشن نیز به صورت ارزی خواهد بود. به عبارت دیگر تراکنش‌های مالی در این سایت به صورت ارزی و با استفاده از سرویس‌های بین‌المللی نقل و انتقال پول انجام می‌شود؛ برای مثال پی‌پال از جمله شیوه‌های پرداخت فاکتور DigitalOcean است که به راحتی می‌توانید با آن فاکتورهای خود را پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است که این سرویس‌های ارزی به دلیل تحریم‌ها از دسترس کاربران ایرانی خارج شده و نمی‌توانید برای پرداخت فاکتورهایتان به طور مستقیم از آن‌ها استفاده کنید. این مسئله اصلی‌ترین چالش کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این مجموعه است. راه چاره برطرف کردن این چالش را در ادامه شرح داده‌ایم.

 

شارژ اکانت دیجیتال اوشن

شما می‌توانید به جهت آسان‌تر شدن خریدتان از این سایت، عدم تاخیر در پرداخت فاکتورها، جلوگیری از ضرر و زیان به دلیل نوسانات ارزی و غیره، پنل خود را شارژ کنید. با این کار شما در زمان خرید مستقیما هزینه را از شارژ حساب کاربری خود می‌پردازید و یا فاکتورهای لازم و ضروری را دقیقا سر وقت پرداخت خواهید کرد. برای شارژ اکانت DigitalOcean نیز باید از سرویس‌های بین‌المللی ارزی استفاده کنید و همه چالش‌هایی که در بخش پرداخت فاکتور دیجیتال اوشن گفتیم را خواهید داشت.

بهترین راه برطرف کردن این موانع برای استفاده از این سرویس‌ها مجموعه سفیرپیمنت است. دلایلی که شما را ترغیب می‌کند از این مجموعه جهت انجام امور پرداخت ارزی خود استفاده کنید، در ادامه توضیح داده شده است.

دلایل انتخاب سفیرپیمنت جهت ارائه خدمات دیجیتال اوشن

همانطور که گفتیم جهت استفاده از خدمات دیجیتال اوشن نیازمند پرداخت هزینه‌هایی هستید که همگی باید به صورت ارزی و با سرویس‌های مالی بین‌المللی انجام شوند. تنها راه برطرف کردن این چالش استفاده از واسطه‌هایی است که به شما در دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند. ما به شما مجموعه سفیرپیمنت را معرفی کردیم اما واقعا به چه دلایلی باید سفیرپیمنت را انتخاب کنیم؟ خرید سرور دیجیتال اوشن چرا باید به کمک سفیرپیمنت انجام شود؟ شارژ اکانت دیجیتال اوشن را چرا به سفیرپیمنت بسپاریم؟

در پاسخ به همه این سوالات و سوالاتی از این قبیل باید گفت که شما از یک واسطه انتظاراتی دارید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • • سرعت در ارائه خدمات
  • • قیمت منصفانه
  • • پشتیبانی دائمی
  • • تخصص و تجربه
  • • امنیت
  • و…

مجموعه سفیرپیمنت همه این انتظارات شما را برطرف کرده و از همه این مزیت‌ها برخوردار است. در واقع اینکه شما بتوانید به کمک سفیرپیمنت امور پرداخت ارزی خود را با سرعت بالا، در بستری امن، با قیمت منصفانه و با اطمینان خاطر انجام دهید، بزرگترین مزیت خواهد بود. در صورت بروز مشکل نیز می‌توانید از پشتیبانی این مجموعه کمک بگیرید. همه این موارد دلایل محکمی هستند که شما برای دریافت خدمات مرتبط با دیجیتال اوشن باید از سفیرپیمنت کمک بگیرید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

مجموعه بزرگ زیادی در سراسر دنیا به ارائه خدمات میزبانی وب پرداخته‌اند و دیجیتال اوشن تنها یکی از آن‌ها است. این مجموعه که با ارائه سرویس‌های ابری و کیفیت بسیار بالای خدماتش توانسته شهرت زیادی به دست آورد، امروزه بیش از یک میلیون کاربر از کشورهای مختلف دارد. در این مقاله به خوبی پاسخ سوال‌هایی از جمله اینکه دیجیتال اوشن چیست؟ منظور از خرید اکانت دیجیتال اوشن چیست؟ شارژ پنل DigitalOcean و یا پرداخت فاکتورهای آن چگونه انجام می‌شود؟ را توضیح دادیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی