حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی از Realme به ۲۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

دیروز برای شما نوشتیم که یک نسخه ۲۴ گیگابایت حافظه رم برای OnePlus Ace 2 Pro با ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. امروز نیز شنیده می‌شود که یک گوشی از Realme به ۲۴ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد.

گوشی Realme با ۲۴ گیگابایت حافظه رم

از آنجایی که OnePlus و Realme هر دو زیرمجموعه BBK Electronics هستند، حرکت به سوی استفاده از حداکثر حافظه رم استفاده شده در موبایل‌ها تا کنون؛ نمی‌تواند خیلی تعجب‌برانگیز باشد. خیلی از منابع تحقیق‌وتوسعه و حتی تولید این برندها با هم مشترک است.

متاسفانه این‌جا هم منبع خبر به ما نمی‌گوید که این ۲۴ گیگابایت حافظه رم مربوط میزان حافظه رم فیزیکی است یا مجموع رم فیزیکی و مجازی به این عدد خواهد رسید. برای مثال اگر ترکیب حافظه رم فیزیکی و مجازی باشد می‌تواند ۱۶ گیگابایت حافظه رم فیزیکی و ۸ گیگابایت مجازی داشته باشد که در مجموع ۲۴ گیگابایت شود.

منبع خبر می‌گوید که زیربرندهای BBK Electronics از جمله Oppo، OnePlus، Vivo و Realme شروع به ایجاد مزیت رقابتی با استفاده از حافظه‌های زیاد کرده‌اند. به احتمال زیاد گوشی‌های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که بالاترین نسخه از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

ادعا می‌شود که به لطف حافظه رم بسیار زیاد، رابط کاربری ColorOS مدیریت برنامه‌های پس زمینه بهتری را ارائه می دهد.

انتشار آپدیت ColorOS 12

اگر وان پلاس بتواند دستگاه خود را زودتر ریلمی رونمایی کند، OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند با رم ۲۴ گیگابایتی جهان خواهد شد. این گوشی از یک حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و همچنین به 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا روی یک دستگاه موبایل به ۲۴ گیگابایت حافظه رم نیاز است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)