حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia Pro-I II از دو سنسور ۱ اینچی استفاده خواهد کرد؟ + ویدئو

نوشته

10 ماه قبل | یک دیدگاه | سونی، شایعات

طراحی شماتیک سونی Xperia Pro-I II در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس تصاویر فاش شده، نمی‌توان به مشخصات این تلفن هوشمند آینده سونی پی برد. اما به نظر می‌رسد که Sony Xperia PRO-I و جانشین آن، تفاوت زیادی از نظر ظاهری خواهند داشت.

طراحی Xperia Pro-I II متفاوت از نسل قبل خواهد بود

تصاویر و طرح های منتشر شده، نشان می‌دهند که سونی Xperia Pro-I II از دو سنسور ۱ اینچی برخوردار خواهد بود. یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی ویبو، طرح شماتیک این تلفن هوشمند آینده سونی را با عنوان «Sony xperia Pro I ii» به اشتراک گذاشته است.

به وضوح این حساب کاربری در حوزه اطلاعات فاش شده فناوری فعالیت می‌کند. اما در حال حاضر دنبال کنندگان زیادی ندارد. با توجه به نوشته کنار طرح، انتظار نداریم که این تصویر از سوی سونی فاش شده باشد.

اگر این طرح شماتیک واقعی بود نوشته «Xperia PRO-I II» در کنار آن مشاهده می‌شد. اما هنوز جالب است که بدانیم، سونی چه محصولی را برای رونمایی در ماه نوامبر یا دسامبر آماده کرده است.

طرح شماتیک منتشر شده

واضح ترین تغییری که در جانشین Xperia PRO-I نسبت به نسل قبل ایجاد خواهد شد، مربوط به بخش دوربین است. مدل ۲۰۱۷ از سه لنز دوربین برخوردار بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند به سنسور ۱ اینچی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده بود. بر اساس تصاویر منتشر شده اما انتظار داریم که Xperia PRO-I 2023 با دو لنز دوربین چشمگیر در قاب پشتی عرضه شود.

به نظر می‌رسد که این دستگاه از دو سنسور ۱ اینچی برخوردار خواهد بود. یک ویدیوی مفهومی درباره سونی اکسپریا پرو آی مارک ۲ (در اینجا با نام Xperia Pro 2) از سوی Multi Tech Media منتشر شده است. ویدئو مذکور نیز به دو سنسور بزرگ این تلفن هوشمند اشاره می‌کند.

همان طور که NotebookCheck اشاره می‌کند، طرح شماتیک و ویدئو منتشر شده، به طور قابل توجهی شبیه به یکدیگر هستند. آیا شماتیک تازه منتشر شده واقعاً بر اساس این ویدیوی مفهومی خاص ایجاد شده است؟ در هر صورت اگر سونی همین مسیر را برای تلفن هوشمند آینده خود طی کند، تبدیل به یک چشم انداز هیجان انگیز برای علاقه مندان به عکاسی گوشی های هوشمند می‌شود.

سونی Xperia Pro I با حسگر تصویر ١ اینچی، دیافراگم متغیر و Snapdragon 888 معرفی شد!

 

نظر شما چیست؟ آیا سونی در Xperia Pro-I II به سراغ استفاده از دو دوربین ۱ اینچی خواهد رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه این طراحیش باشه بی نظیره ، فقط کاش تو حاشیه بالای نمایشگر یه سنسور تشخیص چهره هم بزارن ، یه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ، ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیک حافظه داخلی با پشتیبانی از مموری کارت و جک هدفون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی