حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز WF-1000XM5 سونی فاش شد: طراحی جمع‌وجورتر با شارژ سریع

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سونی، گجت‌های پوشیدنی

پس از گذشت حدود یک سال از معرفی ایربادز تحسین‌شده WF-1000XM4 سونی، حال به‌تازگی تصاویر نسل بعدی این هدفون‌های TWS با نام WF-1000XM5 فاش شده است که طراحی بهبودیافته آن به‌همراه برخی پیشرفت‌های دیگر را نشان می‌دهد.

ایربادز WF-1000XM5 سونی

سونی WF-1000XM5 پیشرفت‌های زیادی را درون خود دارد، حتی اگر طراحی آشنا داشته باشد. با شناختی که از سونی داریم، این شرکت تجربه خوبی با هدفون‌های خود و عملکرد بی‌نظیر ANC ارائه می‌دهد. مطمئناً اما، این گجت‌ها قیمت ارزانی نخواهند داشت اما عملکرد عالی را از خود به‌جای می‌گذارند.

رندرهای فاش‌شده توسط WinFuture.de نشان می‌دهند که Sony WF-1000XM5 در هر دو رنگ مشکی و نقره‌ای چگونه به‌نظر می‌رسد. چیز زیادی در اینجا نسبت‌به نسل قبل تغییر نکرده است. شما هنوز هم از طراحی برند سونی برخوردار هستید که همیشه جزء بهترین‌ها بوده و هدفون‌های این شرکت از ترکیبی از پوشش مات و براق استفاده می‌کنند.

رندر ایربادز WF-1000XM5 سونی

ایربادز WF-1000XM5 سونی

Sony WF-1000XM5 در واقع 24 ساعت زمان پخش کلی با کیس را فراهم می‌کند. متأسفانه، ما نمی‌دانیم که شارژ هر ایربادز به‌طور جداگانه چگونه است، اما امیدوارم بین 6 تا 8 ساعت باشد. همچنین یک شارژ سریع 3 دقیقه‌ای دریافت خواهید کرد که ساعت‌ها پخش محتوای صوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مطمئناً چیز خوبی است.

متأسفانه، اطلاعات زیادی در مورد WF-1000XM5 آینده سونی وجود ندارد، اما امیدواریم که این ایربادز بتوانند ارتقاهای سطح بالایی را ارائه دهد. تا آنجا که به قیمت و تاریخ عرضه مربوط می‌شود، انتظار می‌رود ایربادز آینده سونی 299 دلار یا کمی بالاتر از آن باشد.

دیدگاه شما پیرامون ایربادز WF-1000XM5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی