حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون ۱۱۰ اینچی 16K برند BOE رسما معرفی شد: جشن ۳۰ سالگی بوئی

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون

شاید وقتی رزلوشن 16K را می‌شنوید فکر کنید این محصول اولین تلویزیون با چنین وضوحی باشد. تا حدودی این تصور صحیح است اما باید بدانید که پیش از این برندهایی چون Innolux و سونی هم تلویزیون 16K داشته‌اند، هر چند به صورت عمومی فروخته نشده باشد. با این حال تلویزیون 16K سونی تقریبا هم‌اندازه یک اتوبوس بود. به تازگی تلویزیون ۱۱۰ اینچی 16K برند BOE رسما معرفی شده که در نوع خود منحصر به فرد شمرده می‌شود. این رونمایی در جشن ۳۰ سالگی بوئی صورت گرفت.

تلویزیون ۱۱۰ اینچی 16K برند BOE

برند BOE یک تلویزیون ۱۱۰ اینچی عظیم 16K را به نمایش گذاشته است که جایگزینی جالبی برای پروژکتورها محسوب خواهد شد. نمونه اولیه تلویزیون در SID Display Week 2023 در لس آنجلس ارائه شد. نمایشگاه SID Display Week 2023 مجموعه‌ای غنی از صفحه‌نمایش‌های با فناوری جدید را گرد هم می‌آورد.

تلویزیون BOE با رزلوشن 16K چهار برابر پیکسل بیشتری نسبت به تلویزیون 8K و شانزده برابر پیکسل بیشتری نسبت به یک تلویزیون 4K ارائه می‌دهد.

مشخصات تلویزیون 16K برند BOE با اندازه ۱۱۰ اینچ

مشخصات تلویزیون 16K برند BOE با اندازه ۱۱۰ اینچ

رونمایی از تلویزیون 110 اینچی 16K جدید BOE همزمان با جشن سی امین سالگرد این شرکت چینی است. نمونه اولیه تقریباً به اندازه پروژکتورهای سینمای خانگی خواهد بود اما با وضوح 16K که قطعا بیشتر از آن‌هاست.

نمونه اولیه دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. برای مقایسه ما روشنایی ۱۴۰۰ نیت را در بهترین پروژکتورها و تلویزیون‌ها داریم. رفرش‌ریت نمونه اولیه BOE روی ۶۰ هرتز تنظیم شده است اما برخی از تلویزیون های فعلی رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهند.

نمونه اولیه تلویزیون 110 اینچی 16K BOE دارای 16 کابل DisplayPort است که کاملاً عجیب به نظر می رسند.

این تلویزیون همچنین دارای یک پنل LCD است که به پیشرفته بودن OLED، QLED یا Mini-LED نیست. لازم به ذکر است که این هنوز یک نمونه اولیه است و احتمالاً نمی تواند راهی بازار شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نوبت به رزلوشن 16K رسیده است یا هنوز با آن فاصله داریم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)