حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 3 با دوربین زیر نمایشگر، زوم اپتیکال 5 برابر و شارژ بی‌سیم 50 واتی معرفی خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی نیمه اول سال 2023 را با عرضه یک گوشی هوشمند هیجان‌انگیز آغاز کرد؛ Xiaomi 13 Ultra. حال با نگاهی به نیمه دوم سال، گفته می‌شود که شیائومی با عرضه نسل سوم گوشی تاشو خود با نام Xiaomi Mix Fold 3 به‌عنوان جانشین MIX Fold 2، برنامه‌های خیره‌کننده‌ای در سر دارد. به‌تازگی، اطلاعات اولیه پیرامون شیائومی میکس فولد 3 منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر، لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی معرفی خواهد شد.

دوربین زیر نمایشگر شیائومی میکس فولد 3

جزئیات تازه‌ای در مورد گوشی موردانتظار Xiaomi MIX Fold 3 به‌لطف پست اخیر Weibo توسط افشاگر Digital Chat Station منتشر شده است. انتظار می‌رود دستگاه تاشوی آینده با طراحی نازک و سبک خود متمایز شود و شیائومی آن را به‌عنوان یک ویژگی قابل‌توجه تبلیغ کند. DCS همچنین فاش کرده است که MIX Fold 3 یک دوربین زیر نمایشگر برای صفحه‌نمایش داخلی خود خواهد داشت که در مدل‌های دیگر خود یعنی MIX Fold اصلی و MIX Fold 2 یافت نمی‌شد.

علاوه‌بر این، DCS فاش کرده که MIX Fold 3 دارای یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابر است که قابلیت‌های عکاسی آن را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. شایعه شده است که ازنظر زوایایی که دستگاه می‌تواند باز شود، این گوشی انعطاف‌پذیری بیشتری را نسبت‌به نسل پیشین خود ارائه می‌دهد.

دوربین شیائومی میکس فولد 3

دوربین شیائومی میکس فولد 3

شایعه شده است که Xiaomi MIX Fold 3 دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی +OLED FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز و نمایشگر داخلی تاشو 8.02 اینچی OLED FHD+ با رفرش‌ریت 120 هرتز است که مورد دوم دارای طراحی سوراخ نمایشگر است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، ممکن است تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز داشته باشد. سیستم دوربین چهارگانه لایکا شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض، یک لنز تله‌فوتو و یک لنز پریسکوپی است. این دستگاه ممکن است از شارژ سیمی 67 واتی، شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند و دارای گواهی IP میز باشد. MIX Fold 3 که انتظار می‌رود MIUI 14 و Android 13 را اجرا کند، نازک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی میکس فولد 3 و ترکیب دوربین قدرتمند آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی