حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر آیفون ۱۶ پرو مکس را در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس ببینید: مقایسه ۲ آیفون معرفی نشده!

نوشته

11 ماه قبل | 2 دیدگاه | اپل، رندر

دنیای شایعات آیفون‌های اپل کاملا متفاوت با دیگر محصولات و دیگر برندهاست. شما گزارش‌هایی می‌شنوید که حتی در آن مقایسه ۲ آیفون معرفی نشده انجام می‌شود! بله، مثلا می‌توانید رندر آیفون ۱۶ پرو مکس را در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس ببینید. دستگاهی که هنوز دقیقا مشخص نیست با پسوند “اولترا” ارائه خواهد شد یا “پرو مکس”.

رندر آیفون ۱۶ پرو مکس یا ۱۶ اولترا

می‌دانیم که قرار است خانواده آیفون ۱۵ پاییز امسال وارد بازار شوند. هنوز چند ماه دیگر تا رونمایی از آن باقی مانده است اما با این حال، امروز می‌توانید آیفون ۱۵ پرو مکس را در کنار جانشین خود ببینید. دستگاهی که انتظار می رود پاییز ۱۴۰۳ عرضه شود.

در حالی شایعه شده امسال اپل به پسوند “پرو مکس” پایبند است اما این احتمال وجود دارد که سال آینده و زمانی که سری آیفون ۱۶ معرفی شود، این پسوند با پسوند “اولترا” جایگزین شود.

این رندرها مبتنی بر CAD هستند و آیفون ۱۵ پرو مکس را در کنار آیفون ۱۶ پرو مکس / اولترا نشان می‌دهند. همانطور که در این رندرها مشخص است، به وضوح افزایش اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو مکس را که اخیراً شایعه شده بود می‌بینیم.

با افزایش قطر صفحه نمایش به ۶.۹ اینچ به نظر می‌رسد که قد دستگاه بیشتر از عرض آن افزایش خواهد یافت. شایعات عرض آیفون ۱۵ پرو مکس را 76.7 میلی متر می دانند، در حالی که ظاهراً آیفون 16 پرو مکس 77.2 میلی متر خواهد بود. عرض دستگاه در ارگونومی استفاده کاربر اهمیت بالایی دارد و با افزایش ناچیز آن احتمالا کاربران خیلی احساس ناراحتی نخواهند کرد.

گفته می شود آیفون ۱۵ پرو مکس حدود 159.8 میلی متر قد دارد، در حالی که جانشین آن به 165 میلی متر خواهد رسید. این یک تغییر بسیار مهم است، به خصوص برای اپل، شرکتی که به خاطر محافظه کاری در چنین مواردی شناخته می شود.

آیفون 16 پرو نیز در مقایسه با آیفون 15 پرو افزایش اندازه نمایشگر خواهد داشت، اما حداقل این یکی بهانه خوبی دارد و آن اضافه شدن لنز زوم پریسکوپی است.

البته هنوز خیلی زود است که درباره ۲ دستگاه هنوز معرفی نشده صحبت کرده و آن‌ها را با هم مقایسه کنیم. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیفون ۱۶ پرو مکس یا اولترا می‌تواند در مرز رسیدن به ۷ اینچ، دستگاه جذاب‌تری باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دو تا گوشی که هنوز معرفی نشدن 🙂

ولی ۶.۹ بشه میرسه به اولتراهای سامسونگ و به نظرم خوبه، نمایشگر بزرگتر همیشه خوب بوده

BeFair

آقا “پرو مکس” پسوند بهتریه یا “اولترا” ؟

اگر اپل بیاد به اولترا رو بیاره، سامسونگ که خیلی خوشحال میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)