حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی درحال کار بر روی گوشی تاشو جمع‌وجور با فرم صدفی است

نوشته

11 ماه قبل | یک دیدگاه | سونی، شایعات

به‌تازگی شایعه جدیدی در مورد یک گوشی هوشمند تاشو از سوی سونی ظاهر شده است که احتمال می‌رود از فرم صدفی بهره برده و با نام احتمالی Xperia F یا Xperia Fold معرفی شود.

گوشی تاشو سونی

شایعه جدید در مورد گوشی هوشمند تاشو سونی اکسپریا توسط یک رسانه به‌اشتراک گذاشته شده است که به‌نظر می‌رسد منابع مبهم برای اطلاعات خود دارد. اطلاعات فرضی از کره جنوبی، ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی هوشمند Xperia جمع‌وجور، یک دستگاه تاشو خواهد بود.

در این گزارش حتی اشاره شده است که این Sony Xperia کامپکت از چه نوع گوشی تاشویی خواهد بود: «یک تاشو عمودی». بنابراین، می‌تواند چیزی شبیه به سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ باشد، اما در ابعاد کوچک‌تر. این ادعا از آنجا نشأت می‌گیرد که گفته شده است این دستگاه از نمایشگر کاوری بهره نمی‌برد و بیشتر به Xperia 1 V شبیه خواهد بود که تنها از وسط تا شده باشد.

گوشی تاشو سونی

گوشی تاشو سونی

درحالی‌که رد کردن چنین افشاگری مبهمی به‌اندازه کافی ساده است، صرف‌نظر از تمایل طرفداران به یک Xperia جمع‌وجور جدید یا اینکه Sony درنهایت یک گوشی تاشو عادی با مشخصات رده‌بالا را ارائه کند، شواهد قابل‌توجه‌تری وجود دارد که حداقل یک Xperia تاشو در آینده عرضه خواهد شد. در ماه فوریه، یک افشاگر با پیشینه ثابت‌شده در فروم Esato ادعا کرد که آن‌ها چیز جالبی در مورد یک تلفن تاشو از سوی سونی برای گفتن دارند، اگرچه از آن زمان هیچ چیز ملموس‌تری ظاهر نشده است.

نظر شما درباره احتمال معرفی یک Xperia تاشو از سوی سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی