حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این قابلیت خاص Pixel 7a را دیگر گوشی‌های پیکسل گوگل ندارند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

آخر هفته گذشته بود که گوگل پیکسل 7a با تراشه Tensor G2 و قیمت ۴۹۹ دلار معرفی شد. این دستگاه که ارزان‌ترین موبایل به‌روز گوگل محسوب می‌شود، خیلی دست خالی به میدان نیامده است. جالب است بدانید که یک قابلیت خاص Pixel 7a را دیگر گوشی‌های پیکسل گوگل ندارند. این قابلیت چیزی نیست جز ویبره تطبیق‌پذیر.

قابلیت خاص Pixel 7a

با این قابلیت جدید، Pixel 7a هشدارهای ویبره را کمی هوشمندتر و کمتر مداخله‌گر خواهد کرد. با بررسی این گوشی جدید و ارزان گوگل، گزینه هشدار لرزشی جدید در تنظیمات به نام “هشدار لرزش تطبیقی” یا “Adaptive alert vibration” یافت شده است.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا زمانی که گوشی رو به بالا و ساکن است، رفتار متفاوتی را برای هشدارهای لرزشی تنظیم کنند.

قابلیت خاص پیکسل 7a

قابلیت خاص پیکسل 7a

با این تنظیم جدید، کاربران می‌توانند شدت ویبره دریافتی را هنگامی که تلفن رو به بالا (حالتی که معمولا دستگاه در دست شما قرار دارد و با آن کار می‌کنید) است، نسبت به زمانی که در این حالت نیست، کمتر کنند.

البته در حال حاضر نمی‌توانید قدرت ویبره را به صورت سفارشی تنظیم کنید. اما ارائه این قابلیت به همین شکل هم شروع خوبی است. در حالی که فناوری مورد استفاده در اینجا نامشخص است، گوگل به احتمال زیاد از حسگر مجاورت در جلو، همراه با شتاب‌سنج برای تعیین زمانی که تلفن ثابت و رو به بالا است، استفاده می‌کند.

به این ترتیب حتی اگر این تنظیم فعال باشد، همچنان هنگام راه رفتن، ویبره قوی را دریافت خواهید کرد، بنابراین هرگز هشدارهای تماس یا پیامک را از دست نخواهید داد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این ویژگی به سایر گوشی‌های هوشمند پیکسل راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

نظر شما درباره این قابلیت خاص چیست؟ من فکر می‌کنم به زودی به تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی اضافه شود و واقعا قابلیتی مفیدی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)