حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گلکسی زد فولد 5 تغییرات طراحی جزئی گوشی تاشو آینده سامسونگ را تأیید می‌کند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌تازگی تصاویری واقعی از قاب محافظ شفاف طراحی‌شده برای گلکسی زد فولد 5 آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است. مشابه قاب شفاف Galaxy Z Flip 5 که هفته گذشته فاش شد، می‌توانیم تصور کنیم که Galaxy Z Fold 5 در این قاب به چه شکل بوده و تغییرات طراحی آن نسبت‌به نسل گذشته خود چیست. مطابق انتظارات، به‌نظر نمی‌رسد که سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای تغییر طراحی سری Z Fold با عرضه مدل آینده داشته باشد.

قاب گلکسی زد فولد 5

تنها تغییر قابل‌توجهی که این قاب محافظ فاش‌شده توسط UniverseIce نشان می‌دهد، این است که بریدگی مربوط به فلاش LED از پایین ماژول دوربین به کنار آن منتقل شده است. این نشان می‌دهد که محفظه دوربین Galaxy Z Fold 5 ممکن است به‌اندازه Z Fold 4 بلند نباشد.

تا آنجا که طراحی کلی این دستگاه پیش می‌رود، این تقریباً تمام چیزی است که در مورد این قاب محافظ می‌توان گفت. به‌سختی می‌توانید تغییرات بزرگ دیگری در طراحی پیدا کنید، اما این لزوماً به این معنی نیست که گلکسی زد فولد 5 تغییرات دیگری نسبت‌به نسل پیشین خود نخواهد داشت.

قاب گلکسی زد فولد 5

قاب گلکسی زد فولد 5

یکی از تغییرات کلیدی که ظاهراً توسط Galaxy Z Fold 5 اتخاذ شده و در این عکس‌ها قابل مشاهده نیست، طراحی جدید لولای قطره‌ای آن است که به این دستگاه اجازه می‌دهد تا به‌طور کاملاً صاف بسته شود، بدون اینکه فاصله‌ای بین دو نیمه تاشو گوشی باقی بماند.

این لولا طراحی کتابی گوشی را بالغ‌تر نشان می‌دهد و همچنین باید به کم کردن ضخامت کلی زد فولد 5 کمک کند. با توجه به اینکه Z Fold 4 ضخامت 15.8 میلی‌متری دارد، این یک گام مهم در تکامل این سری است.

سامسونگ همچنین باید سایر جنبه‌های گوشی ازجمله عملکرد و کیفیت نمایشگرهای آن را بهبود بخشد. بااین‌حال، ممکن است امسال شاهد ارتقاء بزرگی در بخش دوربین نباشیم و به‌طورکلی، Galaxy Z Fold 5 می‌تواند بیشتر به‌عنوان یک ارتقا برای دارندگان Galaxy Z Fold 2 و Z Fold 3 به‌جای کاربران Z Fold 4 وارد بازار شود. انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های پرچمدار تاشو جدید خود را در رویداد Unpacked آینده در اواخر تیر یا اوایل مردادماه معرفی کند.

نظر شما درباره قاب گلکسی زد فولد 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی