حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 حالت پرتره 2x و بهبود HDR را در آپدیت آینده دوربین خود دریافت خواهد کرد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، دوربین، سامسونگ

بر اساس جدیدترین گزارش از افشاگر مشهور، Ice Universe، سامسونگ قرار است ویژگی حالت پرتره 2x را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده در دوربین سری گلکسی اس 23 خود معرفی کند. سامسونگ این ویژگی را چند ماه پیش حذف کرده بود، اما ظاهراً این شرکت درحال پاسخ به بازخورد کاربران و بازگرداندن آن است. سامسونگ همچنین بر روی بهبود حالت HDR گوشی‌های پرچمدار خود نیز کار می‌کند و انتظار می‌رود این مورد نیز در آپدیت آینده دوربین Galaxy S23 لحاظ شود.

حالت پرتره 2x گلکسی اس 23

جدای از حالت پرتره، به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی به مشکلات مربوط به عملکرد HDR گلکسی اس 23 اولترا نیز می‌پردازد. چندین کاربر مشکلات دوربین را در شرایط نوری خاص گزارش کرده‌اند. هنگام استفاده از ویژگی HDR، در شرایط کم نور یا محیط داخلی، به‌خصوص زمانی که منبع نور اولیه در قاب وجود دارد، جلوه هاله‌ای در اطراف اشیا مشاهده می‌شود. این مشکل از ترکیب فریم‌های ورودی ارزش نوردهی منفی (EV) که حاوی الگوهای کانتور یکسان هستند و استفاده از نقشه‌برداری محلی (LTM) پس از خروجی HDR ناشی می‌شود. سامسونگ رسماً تأیید کرده و قول داده است که در آپدیت بعدی آن را برطرف کند.

آخرین به‌روزرسانی وصله امنیتی می 2023 برای سری گلکسی S23 شامل رفع HDR نمی‌شود، بنابراین به‌احتمال‌زیاد به‌روزرسانی بعدی در ماه آینده این تغییرات را به‌همراه خواهد داشت. علاوه‌بر مشکل HDR، تیم دوربین سامسونگ همچنین آماده ارائه ویژگی‌های جدید نیز است.

حالت پرتره 2x گلکسی اس 23 در آپدیت آینده این سری

حالت پرتره 2x گلکسی اس 23 در آپدیت آینده این سری

پیش از این، سامسونگ در ماه آوریل به‌روزرسانی سیستمی را برای سری S23 ارائه کرد که چندین بهبود دوربین و رفع باگ‌ها را به‌همراه داشت. این موارد شامل بهینه‌سازی برنامه گالری، مکانیسم فوکوس خودکار، حالت Super Steady On و دستیار دوربین بود.

در ادامه، گفته می‌شود حالت پرتره 2x که تقریباً تمامی سازندگان گوشی هوشمند از اپل و گوگل گرفته تا برندهای اندرویدی، آن را در گوشی‌های خود لحاظ کرده‌اند، نیز برای سری Galaxy S23 ارائه خواهد شد تا این دستگاه پرچمدار از حالت فوق بی‌بهره نماند.

نظر شما درباره حالت پرتره 2x گلکسی S23 در آپدیت آینده این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی