حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته اینترنت و مکالمه هدیه همراه اول به مناسب روز شیراز ۱۴۰۲

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

«روز شیراز» رسما از سال 1381 به واسطه پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی، سرآمدی در حوزه شعر و ادب و پرورش شخصیت های مهم این آب و خاک در دامان شیراز، به تقویم ملی اضافه شد. به همین مناسبت بسته اینترنت و مکالمه هدیه همراه اول به مناسب روز شیراز ۱۴۰۲ ارائه می‌شود.

بسته هدیه همراه اول

شایان ذکر است که عنوان شده این هدیه فقط برای “مردم این استان” در روز شیراز ارائه می‌شود. حال اینکه “مردم این استان” یعنی تمام کاربرانی که در حال حاضر در این محدوده جغرافیایی هستند یا کاربرانی که احتمالا در این استان سیم‌کارت تهیه کرده‌اند یا …، مشخص نیست.

این اپراتور اقدام به ارائه بسته مکالمه رایگان یک روزه درون شبکه در روز پانزدهم اردیبهشت برای تمامی مردم این استان کرده است. این بسته با شماره گیری کددستوری «ستاره 10 ستاره 4 ستاره 2 مربع» قابل استفاده خواهد بود.

*10*4*2#

همراه اول

همراه اول

همچنین «یک هفته تخفیف بی سابقه در خریداری و فعالسازی بسته های ساعتی اینترنت و مکالمه مدار فیروزه ای» برای شیرازی ها را نیز تدارک دیده است. تمامی مشترکان همراه اولی شهر شیراز می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره 121 مربع» اقدام به خریداری بسته های مدار فیروزه ای با تخفیف بی سابقه کنند.

نظر شما درباره این بسته‌های همراه اول برای روز شیراز چیست؟ اقدام به فعال‌سازی کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)