حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F54 5G سامسونگ اوایل اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در گذشته شایعاتی درباره گلکسی F54 5G سامسونگ منتشر شده است. چندی پیش، شاهد آن بودیم که این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-M546B/DS در صفحات پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ بنگلادش و هند ظاهر شد. این دستگاه چندین گواهینامه مختلف را نیز دریافت کرده است. هم اکنون اما تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ فاش شده است. با ترنجی همراه باشید.

گلکسی F54 5G سامسونگ هفته آخر آوریل وارد بازار هند خواهد شد

به گفته یک منبع آگاه، گلکسی F54 سامسونگ در هفته آخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت)، وارد بازار هند خواهد شد. منبع این گزارش، برخی از مشخصات F54 5G را نیز فاش کرده است. همان طور که انتظار می‌رفت، این تلفن هوشمند شباهت زیادی با Galaxy M54 دارد. F54 5G یک دستگاه نسبتاً سنگین ۱۹۹ گرمی با ضخامت ۸.۴ میلی متر است. این تلفن هوشمند به باتری بسیار پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۰ هرتز برخوردار است. این نمایشگر به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت شده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

Galaxy F54 5G

تراشه میان رده جدید اگزینوس ۱۳۸۰، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy F54 5G را برعهده دارد. این تلفن هوشمند احتمالا به ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این میزان حافظه داخلی، از طریق کارت حافظه microSD قابل ارتقاء خواهد بود. این چیپست از Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.3 پشتیبانی می کند. گفته می‌شود که F54 5G دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی M54 سامسونگ معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری

 

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، سه لنز دوربین مجزا در قاب پشتی گلکسی F54 5G سامسونگ قرار خواهد گرفت. این تلفن هوشمند، طراحی مشابهی با سایر گوشی های جدید سامسونگ دارد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی هوشمند به بیرون درز نکرده است. اما انتظار می‌رود که F54 5G قیمتی در حدود Galaxy M54 داشته باشد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی