حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل HDR دوربین گلکسی اس 23 در آپدیت ماه آینده این سری برطرف خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سری گلکسی اس 23 به‌دلیل عملکرد دوربین خود مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. بااین‌حال، چندین مشکل نیز وجود داشت که با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری قابل‌حل است. سامسونگ در اوایل این ماه یک آپدیت جدید برای حل بیشتر مشکلات مربوط به نویز، فوکوس و ضبط ویدیو در شرایط خاص منتشر کرد. بااین‌حال، حتی آن به‌روزرسانی هم تمام مشکلات مربوط به عملکرد دوربین را حل نکرد. اکنون، گزارش شده است که سامسونگ برخی از مشکلات باقی‌مانده دوربین سری گلکسی اس 23 به‌خصوص مشکل HDR را با آپدیت بعدی آن‌ها در ماه آینده میلادی برطرف خواهد کرد.

مشکل HDR دوربین گلکسی اس 23

به‌گفته‌ی Ice Universe، مشکلات دوربین مرتبط با HDR که در Galaxy S23+ ،Galaxy S23 و Galaxy S23 Ultra یافت می‌شوند، با به‌روزرسانی بعدی حل خواهند شد. ازآنجایی‌که شرکت کره‌ای به‌روزرسانی‌های ماهانه را برای تلفن‌های رده‌بالای خود منتشر می‌کند، انتظار داریم این آپدیت در ماه آینده به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی امنیتی می 2023 منتشر شود.

مسئله HDR که در اینجا موردبحث قرار گرفته است باعث ایجاد یک افکت هاله عجیب در اطراف اشیاء در یک تصویر می‌شود و در شرایط نور کم یا محیط داخلی بیشتر قابل‌مشاهده است. به‌عنوان‌مثال، در تصویر زیر، طرحی با رنگ روشن در سراسر مرزهای گیاه و گل‌های آن مشاهده می‌کنید که غیرعادی به‌نظر می‌رسد. یک اثر هاله مشابه را می‌توان در اطراف ساختمان‌ها، درختان و اشیاء در شرایط نوری کم در گوشی‌های سری گلکسی اس 23 مخصوصا لنز زوم پریسکوپی گلکسی اس 23 اولترا مشاهده کرد.

مشکل HDR دوربین گلکسی اس 23

مشکل HDR دوربین گلکسی اس 23

امیدواریم این مشکل با به‌روزرسانی امنیتی می 2023 حل شود و سامسونگ آن را در چند هفته اول ماه آینده منتشر کند. با به‌روزرسانی آوریل 2023، سامسونگ سرعت برنامه و گالری دوربین، فوکوس خودکار هنگام فشار دادن دکمه شاتر، مشکلات وضوح در حالت Super Steady در شرایط کم نور، مشکل تشخیص چهره پس از تماس ویدیویی و مشکلات باندینگ در رزولوشن‌های 50 و 200 مگاپیکسلی را حل کرد.

نظر شما درباره مشکل HDR دوربین Galaxy S23 و انتشار آپدیت جدید برای برطرف کردن آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی