حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A34 سامسونگ مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

حدود یک ماه از رونمایی رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 می‌گذرد. با هم دیدیم که عمر باتری گلکسی A54 بهتر از نسل قبلی خود است. آیا گلکسی A34 هم می‌تواند نسبت به گلکسی A33 بهتر ظاهر شود؟ عمر باتری گلکسی A34 سامسونگ مشخص شده و پاسخ ما اینجاست.

عمر باتری گلکسی A34 سامسونگ

به مانند سال گذشته، گلکسی A34 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. تراشه این دستگاه اما دیگر ساخت سامسونگ نیست و امسال به شرکت تایوانی مدیاتک اتکا می‌شود. تراشه مدیاتک Dymensity 1080 در دستگاه‌های مختلف عملکرد متفاوتی دارد. مثلا به‌طور شگفت‌انگیزی در Realme 10 Pro Plus امتیاز خوبی کسب کرده، اما در Redmi Note 12 Pro و Pro Plus ناامیدکننده است.

با این حال در گلکسی ای ۳۴ اینجا عملکرد خیلی خوبی ثبت شده و نسبت به نسل قبلی یک پیشرفت قابل توجه وجود دارد.

مقایسه امتیاز باتری گلکسی A34 با نسل قبل و رقیب مستقیم از برند شیائومی

مقایسه امتیاز باتری گلکسی A34 با نسل قبل و رقیب مستقیم از برند شیائومی (از نظر تراشه و حجم باتری)

با وجود رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز حتی در هنگام تست وبگردی باید گفت که بیش از ۱۹ ساعت دوام روی شبکه وای‌فای و نمایشگر روشن یک عملکرد قابل توجه است. این بیش از ۳۳ درصد پیشرفت نسبت به گلکسی A33 را نشان می‌دهد. همچنین به همین میزان از ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی بهتر است.

در بحث بخش ویدیو نزدیک به ۲۱ ساعت و نیم پخش ممتد ویدیو ارائه می‌شود که نسبت به نسل قبلی حدود ۳ ساعت و نیم بهتر است. نسبت به رقیب شیائومی خود نیز همین میزان جلوتر خواهد بود.

از نظر مدت‌زمان آماده‌به‌کار نیز عملکرد بهتری داریم و به صورت کلی می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد بهتر از نسل قبلی خود است. این بهبود در بخش باتری اصلا رقم کمی نیست و باید گفت که Galaxy A34 می‌تواند یک میان‌رده خوش‌باتری باشد.

مدت زمان شارژ شدن گلکسی A34 چقدر است؟

گلکسی A34 سامسونگ در مقابل رقبای خود اصلا در بخش شارژ سریع نمی‌تواند ادعایی داشته باشد. البته در مجموعه محصولات سامسونگ همان توان شارژ قابل انتظار ۲۵ وات را ارائه می‌کند. با وجود برابر بودن حجم باتری و توان شارژر اما سرعت شارژ گلکسی A34 نسبت به گلکسی A54 کمتر است.

 

در حقیقت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ گلکسی A34 در ۱۵ دقیقه از صفر به ۲۷ درصد می‌رسد و سپس در ۳۰ دقیقه شما عدد ۴۹ درصد را خواهید دید. شارژ کامل یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

اینجا در مقایسه با رقبایی چون ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی کاملا شکست خورده ظاهر می‌شود و شاید بهتر است که سامسونگ حداقل در سال آینده فکری به حال سرعت شارژ موبایل‌های خود بکند.

نظر شما چیست؟ گلکسی A34 از نظر عمر باتری برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)