حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی لوگو و هویت جدید برند خود را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی به‌تازگی لوگو جدید شرکت خود را معرفی کرده است که دارای مینیمال و صاف‌تر با فونت سفید LG درون پس‌زمینه قرمز یکدست است. همچنین شعار تجاری Life’s Good به‌طور گسترده‌تری در برندسازی و بسته‌بندی محصولات مورداستفاده قرار می‌گیرد و دارای یک فونت جدید است. این شرکت به امید بازآفرینی هویت برند خود به‌دنبال ظاهری «پویا و جوان‌تر» است.

لوگو و هویت جدید ال جی

مدیرعامل ال جی الکترونیکس، William Cho، پیرامون معرفی لوگوی جدید این شرکت بیان می‌کند:

«داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت ما را قادر می‌سازد تا ارزش پیشنهادی و هویت منحصربه‌فرد خود را که به‌طور هماهنگ نوآوری و اشتیاق را درهم می‌آمیزد، به‌اشتراک بگذاریم. با اجرای استراتژی جدید، LG قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که با مصرف‌کنندگان فراتر از نسل‌ها و مکان‌ها طنین‌انداز شود.»

شعار تجاری Life’s Good پیامی را دربرمی‌گیرد که چگونه این شرکت مشتریان خود را قادر می‌سازد از زندگی با کیفیتی لذت ببرند و لحظات ارزشمندی را ازطریق محصولات، خدمات و ارتباطات تجربه کنند. به‌عنوان ماموریت برند، این شرکت نوآوری برای زندگی بهتر را دنبال کرده است و به شکل‌دهی زندگی و آینده بهتر برای سیاره کمک می‌کند.

لوگو و هویت جدید ال جی

لوگو و هویت جدید ال جی

جهت‌گیری جدید این برند شامل بازسازی هویت بصری ال‌جی و تفسیر مجدد حس با هم بودن است. هدف این شرکت تقویت تعامل با مشتریان بیشتر ازطریق یک هویت بصری جدید است که باعث ایجاد سرزندگی و عناصر تعاملی می‌شود و درعین‌حال چرخشی جدید بر تصویر برند موجود می‌افزاید.

استراتژی برند جدید ال‌جی نه تنها هویت منحصربه‌فرد شرکت را تقویت می‌کند، بلکه نشان‌دهنده تمایل و ظرفیت آن برای تکامل با نسل‌ها، همراه با تعهد بی‌نظیر آن به نوآوری تجربیات مشتری در سراسر جهان است. این شرکت قصد دارد در طول سال‌ها از دارایی برند منحصربه‌فرد خود در تمام نقاط تماس با مشتریان در سطح جهان استفاده کند.

ال جی همچنین با استفاده از حرکات بیانی مانند چشمک زدن، لبخند زدن و تکان دادن سر به‌دنبال ابراز بیشتر لوگوی جدید خود به مخاطبان در فضای وب است. این شرکت همچنین به‌دنبال جذابیت برای گروه بزرگ‌تری از مصرف‌کنندگان در سراسر کشورها و نسل‌ها، ازجمله Gen Z است.

نظر شما درباره لوگوی جدید LG چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی