حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ تاکنون از بهترین سیستم دوربین گوشی‌های هوشمند خود در دستگاه‌های تاشو گلگسی استفاده نکرده است که علت عمده آن نیز به فضای داخلی محدود این گوشی‌ها برای تعبیه لنزهای پریسکوپی و سنسورهای بزرگ برمی‌گردد. متأسفانه، آخرین افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این موضوع با گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز تغییر نخواهد کرد و این گوشی‌های تاشو کماکان از همان مشخصات دوربین نسل قبلی خود بهره می‌برند.

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

افشاگر Yogesh Brar اخیرا مشخصات دوربین گلکسی‌های تاشوی آینده را در توییتر منتشر کرده است و به‌نظر نمی‌رسد ترکیب دوربین این دستگاه‌ها در نگاه اول تغییر زیادی کرده باشد.

Galaxy Z Fold 5 ظاهراً مشخصات دوربین مشابه Z Fold 4 را ارائه می‌کند که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و همچنین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی است. هیچ صحبتی در مورد فاصله کانونی لنز آخر وجود ندارد، اما حدس می‌زنیم که این یک دوربین زوم 3 برابر اپتیکال مانند زد فولد 4 سال گذشته باشد و نه یک دوربین 5x یا 10x.

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

درهمین‌حال، گلکسی زد فلیپ 5 نیز یک سیستم دوربین پشتی دوگانه 12 مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد که شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی است. پس در اینجا انتظار دوربین تله‌فوتو را نداشته باشید.

بااین‌حال، یک بخش امیدوارکننده اینست که ظاهراً این گوشی‌ها حسگرهای تصویر جدیدی را دریافت خواهند کرد. اما مشخص نیست که این سنسورها تنها مربوط به لنز اصلی دوربین بوده و یا به لنزهای دیگر نیز راه می‌یابد. با این وجود، ما امیدواریم که این سنسورها بزرگتر باشند زیرا به‌ویژه کیفیت تصویر در نور کم را بهبود می‌بخشند.

افشاگر مذکور همچنین ادعا می‌کند که این گوشی‌ها طراحی لولای بهبودیافته، نمایشگرهای بیرونی بزرگ (احتمالاً حاشیه‌های نازک‌تر برای Z Fold 5) و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی را دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره مشخصات دوربین Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی