حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش سری گلکسی S23 سامسونگ نسبت به سری گلکسی S22

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ امسال فقط با تراشه اسنپدراگون کوالکام عرضه شد. همچنین مدل اولترا حالا دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. طراحی جدید در همه اعضای این خانواده (برجسته‌تر در مدل پایه و پلاس) و بهبودهای قابل توجه در عمر باتری از جمله مواردی است که شاید کاربری به خرید آن‌ها مشتاق شود. سامسونگ از ابتدا انتظار فروش بهتری نسبت به نسل قبلی داشت و حالا این موضوع محقق شده است. گفته می‌شود که افزایش فروش سری گلکسی S23 سامسونگ نسبت به سری گلکسی S22 بین ۱.۷ تا ۱.۴ برابر است.

افزایش فروش سری گلکسی S23

سامسونگ عرضه سری گلکسی اس ۲۳ در ژاپن را تا چند هفته دیگر آغاز خواهد کرد. در همین حین این شرکت تایید کرد که فروش سری گلکسی S23 نسبت به سری گلکسی S22 در بازارهای مختلف به قرار زیر است:

  1. ۱- 1.7 برابر در آمریکای لاتین
  2. ۲- 1.5 برابر در اروپا و خاورمیانه
  3. ۳- 1.4 برابر در هند

همچنین فروش این سری در بازار خانگی سامسونگ یعنی کره‌جنوبی، از مرز ۱ میلیون دستگاه فراتر رفته است. البته این بازار نست به سری گلکسی اس ۲۲ استقبال بهتری از گلکسی اس ۲۳ نداشت. این برند به مناسبت رسیدن به فروش ۱ میلیون دستگاه در کره‌جنوبی، هدایای معادل ۷۵ دلار را در نظر گرفته است.

سامسونگ اعلام کرد که پرچمدار این سری یعنی گلکسی اس 23 اولترا 60 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده و گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس هر کدام 20 درصد سهم دارند. البته اگر سامسونگ اعداد واقعی فروش کل را ارائه می‌کرد هم خوب بود.

شما فکر می‌کنید دلیل این استقبال بهتر از سری گلکسی اس ۲۳ چه بوده است؟ آیا این سری برای شما از سری گلکسی اس ۲۲ (در زمان عرضه) جذاب تر ظاهر شدند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ اس ۲۳ اولترا می ارزه به کل اس ۲۲ اولترا و اس ۲۱ اولترا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)