حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هشدار سامسونگ: لوازم جانبی غیر رسمی می‌تواند به سری گلکسی اس 23 صدمه بزند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

قیمت گوشی‌های هوشمند همچنان درحال افزایش بوده و محافظت از این دستگاه‌های گران‌قیمت، یک امر ضروری است. اما آیا می‌دانستید که برخی اقدامات حفاظتی واقعاً می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند؟ سامسونگ اخیراً فاش کرده است که استفاده از لوازم جانبی بدون تأییدیه رسمی در سری گلکسی اس 23 می‌تواند صدمه جدی به این گوشی‌ها وارد کند.

صدمه به سری گلکسی اس 23 با استفاده از لوازم جانبی غیر رسمی

سامسونگ اخیراً بیانیه‌ای منتشر کرده و به دارندگان گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 خود هشدار داده است که از استفاده از لوازم جانبی شخص ثالث یا غیرمجاز خودداری کنند. این غول فناوری ادعا می‌کند که چنین لوازم جانبی ممکن است به برخی قسمت‌های گلکسیی S23، به‌ویژه لنز دوربین عقب، آسیب برساند. صفحه پشتیبانی نمونه‌هایی از آسیب‌هایی را که می‌تواند در اثر استفاده از لوازم جانبی غیررسمی ایجاد کند، نشان می‌دهد.

یکی از نمونه‌های قابل‌توجه، محافظ لنزهای دوربین شخص ثالث است که توسط سامسونگ تأیید نشده است و در هنگام برداشتن می‌تواند باعث ایجاد خراش روی حلقه‌های دوربین شود. این شرکت همچنین یک مشکل مکرر را برجسته می‌کند که در آن کاربران به‌اشتباه فکر می‌کنند لنز دوربین آن‌ها خراشیده شده است، درحالی‌که در واقعیت فقط محافظ لنز است.

این تصور نادرست اغلب منجر به هدر رفتن زمان و هزینه در مراکز خدمات مجاز می‌شود، درحالی‌که صرفاً برداشتن محافظ لنز مشکل را حل می‌کند. علاوه‌بر این، سامسونگ تأکید می‌کند که استفاده از محافظ‌های لنز دوربین و موارد خاصی که لنز دوربین را می‌پوشاند، می‌تواند بر کیفیت تصویر تأثیر منفی بگذارد. همچنین کیفیت مواد مورداستفاده در اینجا، عامل تعیین‌کننده است.

افزودن یک لایه شیشه اضافی از طریق محافظ لنز ممکن است کیفیت تصویر را در صورت گیر افتادن هر نوع مایعی بین آن‌ها بدتر کند. سری گلکسی S23 سامسونگ همچنین دارای یک میکروفون واقع در پایه حلقه دوربین بالایی است که می‌تواند توسط کیس‌های شخص ثالث یا غیرمجاز مسدود شود و باعث کیفیت پایین صدا در هنگام تماس‌های تلفنی و ضبط صدا/فیلم شود.

صدمه به سری گلکسی اس 23 با استفاده از لوازم جانبی غیر رسمی

صدمه به سری گلکسی اس 23 با استفاده از لوازم جانبی غیر رسمی

برای حفظ عملکرد بهینه و محافظت از دستگاه سری Galaxy S23 خود، انتخاب لوازم جانبی مورداعتماد و تأییدشده ضروری است.

نظر شما درباره صدمه به سری گلکسی اس 23 با استفاده از لوازم جانبی غیر رسمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی