حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده تبلت ویوو Pad 2 فاش شد؛ استفاده از تراشه Dimensity 9000

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

انتظار می‌رود کمپانی ویوو با برگزاری یک رویداد در آینده نزدیک از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود با نام X Fold 2 و X Flip و همچنین تبلت Pad 2 رونمایی کند. پیش از این، ویوو 2 Pad در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه ظاهر شده بود، اما امروز تصویر زنده این تبلت فاش شده است که از بهره‌مندی آن از تراشه Dimensity 9000 به‌همراه دوربین دوگانه پشتی حکایت دارد.

تصویر زنده تبلت ویوو Pad 2

اخیرا افشاگر Panda is Bald در شبکه اجتماعی Weibo تصاویر زنده Vivo Pad2 را فاش کرده است. در این تصاویر، جنبه‌های مختلفی از تبلت آینده ویوو قابل مشاهده است. در ابتدا ماژول دوربین این تبلت به‌چشم می‌خورد که اکنون دارای یک برآمدگی نسبت‌به پنل پشتی دستگاه است. بااین‌حال، هنوز شکل دایره‌ای دارد و دارای لنزهای دوربین دوگانه خواهد بود.

ما همچنین همان طراحی نمایشگر نسل اول را در قسمت جلویی داریم. بااین‌حال، همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، اندازه این پنل به 12 اینچ (از 11 اینچ) افزایش یافته است و اکنون از رفرش‌ریت 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. تصویر پنل جلویی دستگاه همچنین اشاره می‌کند که این تبلت از چیپست Dimensity 9000 قدرت می‌گیرد.

تصویر زنده تبلت ویوو Pad 2

تصویر زنده تبلت ویوو Pad 2

این چیپست مبتنی‌بر فرآیند تولید 4 نانومتری TSMC است و دارای 1 هسته Cortex-X2 Super Core (با فرکانس 3.05 گیگاهرتز)، 3 هسته Cortex-A710 عملکردی (با فرکانس 2.85 گیگاهرتز) و 4 هسته کارآمدی Cortex-A510 (با فرکانس 2.5 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G710 MC10 می‌باشد. لازم‌به‌ذکر است که مدل قبلی از پردازنده اسنپدراگون 870 بهره می‌برد.

همچنین گفته شده است که Vivo Pad 2 درمجموع 16 گیگابایت رم (8 گیگابایت رم اصلی + 8 گیگابایت رم مجازی) و 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. در مورد سیستم‌عامل، آخرین نسخه OriginOS 3 بخشی از تبلت پرچمدار آینده Vivo خواهد بود.

درحال‌حاضر، انتظار می‌رود که ویوو تبلت Pad 2 خود را همراه با Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip در آوریل 2023 معرفی کند.

نظر شما درباره تبلت ویوو Pad 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی