حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین گلکسی A54 سامسونگ مشخص شد + نمایشگر، باتری و صدا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، دوربین، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A54 به تازگی معرفی شده و یک دستگاه میان‌رده مهم از این برند کره‌ای محسوب می‌شود. با وجود پیشرفت‌هایی در بخش دوربین اما هرگز نمی‌توان را یک دستگاه دوربین‌محور دانست. با این حال جذاب است که بدانید عملکرد آن در چه حدی است. به تازگی امتیاز DxO دوربین گلکسی A54 سامسونگ مشخص شده و نتیجه تست‌های نمایشگر، باتری و صدا نیز موجود است.

امتیاز DxO دوربین گلکسی A54 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A54 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی f/2.2 با فوکوس ثابت و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2 در سمت مقابل قرار دارد.

در بخش فیلم برداری می‌توانید ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه بگیرید و اگر رزلوشن را تا FHD کاهش دهید، فریم‌ریت ۶۰ را هم می‌توانید داشته باشید.

امتیاز دوربین گلکسی A54 بر اساس بررسی DxO به قرار زیر است:

امتیاز کلی ۱۰۷ برای این دستگاه میان رده ۲۰۲۳ سامسونگ آن را در رتبه کلی ۸۴ قرار می‌دهد. در بازه قیمتی خود اما رتبه ۹م را از بین دستگاه‌های تست شده توسط DxO کسب می‌کند. برای مقایسه، می‌توانید دستگاه‌هایی که حوالی این امتیاز را کسب کرده‌اند، در تصویر زیر ببینید:

عملکردی مشابه با شیائومی 11T Pro، کمی پایین‌تر از شیائویم ۱۲ لایت و کمی بهتر از هواوی P40 می‌تواند برای یک میان‌رده سامسونگی قابل پذیرش باشد.

در بخش‌های دیگر نیز عملکرد نسبتا مشابهی ارائه می‌شود اما در بخش صدا کمی رتبه بهتری دارد، شاید به دلیل دستگاه‌های کم تعدادتری که در کل تست شده اند هم باشد.

تست نمایشگر DxO گلکسی A54

تست نمایشگر DxO گلکسی A54

تست صدا DxO گلکسی A54

تست صدا DxO گلکسی A54

تست باتری DxO گلکسی A54

تست باتری DxO گلکسی A54

نظر شما درباره عملکرد گلکسی A54 در بخش‌های مختلف تست‌های DxO چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)