حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Nitro 5 (2023) ایسر با صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسر، لپ‌تاپ گیمینگ

ایسر لپ تاپ جدیدی را در هند معرفی کرده است. این لپ تاپ جدید ایسر، Nitro 5 (2023) نام دارد. این دستگاه، اولین لپ تاپ گیمینگی است که با پردازنده AMD Ryzen سری ۷۰۰۰ در هند عرضه می‌شود. در ادامه به جزییات این لپ تاپ جدید ایسر خواهیم پرداخت.

لپ تاپ Nitro 5 (2023) ایسر با دو پردازنده متفاوت عرضه می‌شود

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ جدید دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح +QHD است. نمایشگر این دستگاه دارای رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی بوده و زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه ای دارد. این محصول از دو اسپیکر برخوردار است. کیبورد با نور پس‌زمینه جذاب RGB و وب‌کم 720 HD با قابلیت کاهش نویز از دیگر ویژگی های این محصول جدید ایسر است. این دستگاه دارای یک سوئیچ MUX است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت دستی iGPU را فعال یا غیرفعال کنند.

لپ تاپ Nitro 5 (2023) ایسر

Acer Nitro 5 2023

مطابق با گزارش Gizmochina، درون لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro 5 پردازنده هشت هسته‌ای AMD Ryzen 5 7535HS یا Ryzen 7 7735HS قرار گرفته است. جی پی یو  NVIDIA GeForce RTX3050 نیز وظایف پردازش های گرافیکی را بر عهده خواهد گرفت. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. این لپ‌تاپ دارای AMD Freesync است تا تجربه یک گیم‌پلی روان و بدون لگ را داشته باشید. دو فن با چهار دریچه خروجی، به کاربران این اطمینان را خواهد داد که لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر در دفع گرما مشکلی نخواهد داشت.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ انرژی خود را از یک باتری ۵۷ وات ساعتی تامین می‌کند. این باتری توسط شارژ سریع ۱۸۰ واتی شارژ می‌شود. این محصول با ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی) به دست کاربران خواهد رسید. در این دستگاه پورت های USB 3.2 نسل یک/دو، درگاه Ethernet و پورت HDMI قرار گرفته است.

لپ تاپ جدید Acer چه قیمتی دارد؟

قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ جدید برای نسخه دارای پردازنده Ryzen 5 معادل ۷۹,۹۹۰ روپیه (تقریباً ۹۷۰ دلار) و نسخه دارای تراشه Ryzen 7 معادل ۸۹,۹۹۰ روپیه (حدودا ۱,۰۹۰ دلار) است. این محصول برای خرید از فروشگاه های انحصاری ایسر، فروشگاه های آنلاین و Flipkart در دسترس خواهد بود.

لپتاپ ایسر سویفت ۷ (Acer Swift 7) با حاشیه نمایشگر بسیار کم و قیمت ۱۷۰۰ دلار رسما معرفی شد | CES2019

 

نظر شما درباره لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی