حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگرهای گوشی تاشو هواوی Mate X3 مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

می‌دانیم که گوشی تاشو ۲۰۲۳ هواوی تاریخ ۳ فرودین ۱۴۰۲ رسما معرفی خواهد شد. این شرکت اطلاعات زیادی در مورد هواوی Mate X3 اعلام نکرده است، اما امروز راس یانگ مدیرعامل DSCC، جزئیات کمی را در مورد نمایشگر Mate X3 ارائه می کند.

نمایشگرهای گوشی تاشو هواوی Mate X3

یانگ می گوید هواوی میت ایکس ۳ دارای صفحه نمایش 7.85 اینچی تاشو خواهد بود که 0.15 اینچ کوچکتر از صفحه نمایش تاشو Mate X2 است. با این حال، قطر صفحه نمایش بیرونی ثابت و برابر 6.45 اینچ باقی می ماند.

مدیر عامل DSCC همچنین ادعا کرد که Mate X3 اولین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که از شیشه بسیار نازک (UTG) استفاده می کند و پنل صفحه نمایش آن توسط BOE ساخته می شود.

وی در توییتی گفت:

گوشی تاشو هواوی Mate X3 هفته آینده معرفی می شود. نمایشگر تاشو 7.85 اینچ و صفحه نمایش بیرونی 6.45 اینچی است. نوع پنل نمایشگر LTPO بوده و پوشش UTG دارد که اولین گوشی هواوی با UTG خواهد بود. تولید اولیه و حجم هدف بالاست.

معرفی سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3

معرفی سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3

جزئیات بیشتر در مورد Mate X3 ممکن است در روزهای منتهی به رویداد ۳ فروردین ۱۴۰۲ منتشر شود، جایی که هواوی سری P60 را نیز معرفی خواهد کرد.

پیش از این یک افشاگر چینی فاش کرده بود که Huawei Mate X3 به نسل دوم فناوری ارتباطی ماهواره ای مجهز خواهد شد. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از شبکه ماهواره‌ای پیام‌های کوتاه بدون شبکه تلفن هوشمند ارسال کنید.

منتظر نسل جدید گوشی تاشو هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)