حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بلک شارک 6 با ماژول دوربین عجیب خود در تصاویر زنده فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

برخی شایعات در چند ماه گذشته حاکی از آن است که بخش مخصوص بازی شیائومی، بلک شارک، روزهای سختی را سپری می‌کند و همچنین در تولید محصولات با مشکلاتی روبرو است. ما در ماه مارس هستیم و هنوز هیچ نشانه‌ای از سری جدید گوشی هوشمند Black Shark وجود ندارد. در سال‌های گذشته، این شرکت همیشه ماه مارس را با عرضه پرچمداران جدید گیمینگ خود آغاز می‌کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد رفته‌رفته تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری بیشتری از شیائومی بلک شارک 6 فاش می‌شود. اخیرا، تصویر زنده این گوشی هوشمند در فضای وب منتشر شده است که بیش از همه طراحی عجیب ماژول دوربین آن به‌چشم می‌خورد.

شیائومی بلک شارک 6

جدیدترین تصاویر زنده فاش‌شده از یک بازار دست‌دوم چینی به نام Youxianyu است و شخصی درحال فروش نمونه اولیه چیزی است که به‌نظر می‌رسد همان گوشی هوشمند موردانتظار Black Shark 6 باشد.

شیائومی بلک شارک 6

شیائومی بلک شارک 6

نمونه اولیه یک طراحی ماژول دوربین کاملاً جدید را نشان می‌دهد و احتمالاً با مدلی شامل برنه پشتی از جنس چرم نیز عرضه خواهد شد. این لیست همچنین به پیکربندی حافظه 12/512 گیگابایتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی اشاره می‌کند. گزارش‌های قبلی همچنین به استفاده از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی هوشمند اشاره می‌کردند.

در این لیست همچنین به قیمت دستگاه گیمینگ آینده شیائومی نیز اشاره شده است. طبق اطلاعات، بلک شارک 6 با قیمت پایه 3900 یوان (564 دلار) به‌فروش می‌رسد.

انتشار تصاویر Black Shark 6 در پی گزارش‌هایی مبنی‌بر اینکه بلک شارک با مشکلات عملیاتی قابل‌توجهی ازجمله غرامت معوقه کارکنان و کاهش قابل‌توجه تعداد مشاغل خود مواجه شده است، منتشر می‌شود. بااین‌حال، با عرضه Black Shark 6، این شرکت ممکن است به‌دنبال بازیابی جایگاه خود در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند گیمینگ باشد. باید دید که آیا بلک شارک می‌تواند بر مشکلات اخیر خود غلبه کرده و با موفقیت با بلک شارک 6 بازگردد یا خیر.

نظر شما درباره تصاویر زنده بلک شارک 6 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی