حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز اپل ویژگی های سلامت شنوایی را تا دو سال آینده دریافت خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

ساعت هوشمند اپل واچ یک گجت بسیار توانا با بسیاری از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی است. این پوشیدنی تاکنون با ویژگی‌هایی مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف و پایش ضربان قلب، کاربران را در جنبه‌های مختلف نجات داده است. اپل به‌تدریج به‌دنبال گسترش ویژگی‌های سلامت خود به لوازم جانبی اضافی برای ارائه کمک‌های بیشتر به کاربران است. درهمین‌راستا و به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، ایرپادز های اپل نیز می‌توانند در یکی دو سال آینده با ویژگی های سلامت شنوایی برجسته‌تری ارائه شوند.

ویژگی های سلامت شنوایی ایرپادز اپل

در آخرین نسخه از خبرنامه Power On، گورمن بیان می‌کند که معتقد است اپل «در یکی دو سال آینده AirPods را ارتقا خواهد داد تا به یک ابزار سلامت تبدیل شده و به‌نوعی توانایی دریافت اطلاعات شنیداری» را کسب کند.

اپل در سال‌های اخیر چندین ویژگی متمرکز بر شنوایی مانند Live Listen و Conversation Boost را به ایرپادز اضافه کرده است، اما گورمن خاطرنشان می‌کند که چنین ویژگی‌هایی هنوز موردتأیید FDA طراحی نشده‌اند تا به‌عنوان جایگزین سمعک عمل کنند. با توجه به اهداف سلامت اپل، او انتظار دارد که AirPods در آینده نزدیک این نوع عملکردها را “رسمی‌تر” انجام دهد.

ویژگی های سلامت شنوایی ایرپادز اپل

ویژگی های سلامت شنوایی ایرپادز اپل

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، قبلاً قصد این شرکت را برای افزودن قابلیت‌های نظارت بیومتریک سلامت به مدل‌های آینده AirPods برجسته کرده بود. ثبت اختراع اپل یک سیستم نظارت بر تناسب‌اندام مبتنی‌بر هدفون را توصیف کرده است که یک حسگر بیومتریک پیشرفته را برای تشخیص معیارهای فیزیولوژیکی ازجمله دما، ضربان قلب، سطح تعریق و موارد دیگر، ازطریق تماس با پوست و ازطریق حسگرهای حرکتی داخلی، ادغام می‌کند. کوین لینچ، معاون فناوری اپل، نیز اشاره کرده است که AirPods می‌تواند منبعی برای داده‌های سلامت اضافی در آینده باشد.

قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی لزوماً مشروط به عرضه ایرپادز جدید نیستند، زیرا مدل‌های فعلی از قبل دارای بلندگوها و میکروفون‌هایی برای پشتیبانی از چنین ویژگی‌هایی هستند و می‌توان آن‌ها را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزار به دستگاه‌های موجود منتقل کرد.

نظر شما درباره ویژگی های سلامت شنوایی ایرپادز اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی