حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی اس 23 برای بهبود دوربین به‌زودی منتشر می‌شود + آپدیت رفع خطای Air Command

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

ظاهراً سامسونگ درحال تلاش برای ارائه آپدیت جدید نرم‌افزار دوربین برای آخرین گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 خود است. به‌روزرسانی جدید One UI 5.1 برای بهبود عملکرد کلی دوربین حتی برای Galaxy S23 Ultra و سنسور 200 مگاپیکسلی آن نیز درنظر گرفته شده است. به‌گفته‌ی یک افشاگر قابل‌اعتماد، این به‌روزرسانی ممکن است اواخر این ماه در اکثر بازارها منتشر شود. همچنین سامسونگ به‌طور جداگانه یک آپدیت برای خطای کارکرد Air Command گلکسی اس 23 اولترا منتشر کرده که مشکلات این ویژگی نرم‌افزاری را نیز برطرف می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی اس 23

طبق گفته UniverseIce، سامسونگ درحال نهایی کردن به‌روزرسانی مهمی برای سری گلکسی S23 است. درحالی‌که به‌روزرسانی‌های اخیر One UI بر رفع اشکالات جدیدترین پرچمداران سامسونگ متمرکز شده است، این افشاگر ادعا می‌کند که این شرکت همچنین امیدوار است عملکرد دوربین را نیز بهبود بخشد. احتمالاً سامسونگ مشکلاتی را که چندین دارنده گلکسی S23 در نسخه‌های اولیه One UI 5.1 تجربه کرده‌اند، برطرف کرده یا آن را کاهش خواهد داد.

به‌عنوان‌مثال، UniverseIce اشاره می‌کند که سامسونگ در برنامه دوربین، بهبودهایی را در حالت شب انجام خواهد داد. به‌نظر می‌رسد الگوریتم سامسونگ به‌ویژه در گلکسی اس 23 اولترا، تصاویر را بیش از حد واضح می‌کند.

علاوه‌بر این، افزایش سرعت شاتر ممکن است اثرات تاری را به حداقل برساند. اتفاقاً، سامسونگ قبلاً سفارشی‌سازی‌های سرعت شاتر را در Camera Assistant، یک افزونه Good Lock، ارائه داده است. علاوه‌بر این، افشاگر مذکور اشاره کرده است که سایر اعضای سری گلکسی S23 همچنین می‌تواند بهبود عملکرد را نیز دریافت کنند، اگرچه تغییرات دقیق هنوز در این مرحله مشخص نیست. صرف‌نظر از این، UniverseIce انتظار دارد سامسونگ اواخر این ماه به‌روزرسانی متمرکز بر دوربین را برای سری گلکسی S23 منتشر کند.

به‌طور جداگانه، سامسونگ درحال رفع مشکلات اتصال قلم اس پن گلکسی اس 23 اولترا است. تجربه S Pen پرچمدار جدید با باگ‌های متعددی مواجه شده، اما به‌نظر می‌رسد آخرین نسخه Air Command درحال رفع این مشکل است.

سامسونگ به‌تازگی نسخه 7.1.21.0 Air Command را ازطریق فروشگاه گلکسی منتشر کرده است. تغییرات جدید تنها به یک مورد اشاره می‌کند. به‌گفته‌ی سامسونگ، نسخه جدید Air Command اتصال S Pen را تثبیت می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی اس 23

آپدیت جدید گلکسی اس 23

بسیاری از کاربران Galaxy S23 Ultra مشکلات اتصال S Pen را در چند هفته گذشته گزارش کرده‌اند. یک اشکال ناشناخته باعث می‌شود که قلم این گوشی به‌طور تصادفی از تلفن قطع شود. اگرچه چند راه‌حل بالقوه و رفع موقت وجود دارد، به‌نظر می‌رسید هیچ‌کدام از آن‌ها این مشکل را به‌طور دائم حل نمی‌کند. به‌روزرسانی جدید Air Command اما باید این مشکل را برطرف کرده و مانع از قطع ارتباط تصادفی S Pen از Galaxy S23 Ultra شود.

دیدگاه شما پیرامون آپدیت جدید سری گلکسی اس 23 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

عاليه اين گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی