حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طرح شکلات نعنایی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ با جدیدترین محصول خود در حوزه لوازم‌جانبی کامپیوترهای شخصی، ترکیب ماوس و کیبورد جدید از نوع بی‌سیم Mint Choco (SRP-9500MC) را برای علاقه‌مندان به شکلات نعنایی معرفی کرده است. این دستگاه با طراحی جذابی که رنگ نعنایی تزئین‌شده با تکه‌های شکلاتی را به‌نمایش می‌گذارد، مطمئناً آن دسته از کاربرانی که به زیبایی، خاص بودن و عملکرد اشتیاق دارند را برآورده می‌کند.

ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طرح شکلات نعنایی

این کیبورد با مجموعه کاملی از کلیدها، ازجمله ردیف عملکرد، کلیدهای مکان‌نما و کلیدهای ناوبری، همه چیزهایی را که برای یک تجربه تایپ یکپارچه نیاز دارید، با خود به‌همراه دارد. با کلیدهای سریع اختصاصی برای ماشین‌حساب، کنترل رسانه، صدا و دکمه خانه، پیمایش در محیط سیستم‌عامل رایانه شما هرگز به این آسانی نبوده است.

وزن این کیبورد تنها 462 گرم (1.02 پوند) بوده و ابعاد آن نیز 436x125x23 میلی‌متر است. این کیبورد سبک و جمع‌وجور است که همین مورد حمل آن را آسان می‌کند. طراحی کیبورد شکلاتی سامسونگ با مکانیزم سوئیچ قیچی، حسی شبیه به لپ‌تاپ با کلیدهای لمسی نرم و کم نویز را ارائه می‌دهد.

موس و کیبورد سامسونگ با طرح شکلات نعنایی

ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طرح شکلات نعنایی

ماوس همراه با این کیبورد نیز با طراحی دوسویه خود سبک و جمع‌وجور است و تنها 49 گرم (0.11 پوند) وزن و 108×60×26 میلی‌متر ابعاد دارد. این ماوس مجهز به سنسور نوری با کارایی بالا و سه سطح حساسیت (800 / 1200 / 1600 DPI) است که دقت را در تمام حرکات شما تضمین می‌کند.

این ماوس همچنین با بهره‌گیری از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز، واکنش‌پذیری بالایی دارد، اگرچه به دانگل نیاز داشته و عمر باتری کمی ضعیف‌تر از همتایان بلوتوثی خود دارد. وعده سامسونگ برای پوشش مقاوم در برابر سایش بر روی بدنه و چاپ طرح‌های شکلاتی تضمین می‌کند که دستگاه شما برای مدت طولانی تازه و سرزنده به‌نظر می‌رسد.

درنهایت، متأسفانه این محصول درحال‌حاضر فقط در خانه خود سامسونگ یعنی کره جنوبی فهرست شده است و تاکنون ما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن این ترکیب یا عرضه آن به بازار جهانی دراختیار نداریم.

نظر شما درباره ماوس و کیبورد جدید سامسونگ با طرح شکلات نعنایی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی