حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در آیفون SE 4 از پنل نمایشگر OLED شرکت BOE استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به گزارش وب‌سایت The Elec، انتظار می‌رود اپل وظیفه تأمین پنل‌های OLED آیفون SE 4 آینده خود را به تولیدکننده نمایشگر چینی BOE محول کند.

استفاده از پنل OLED نمایشگر BOE در آیفون SE 4

طبق گزارش‌ها، شرکت BOE چین حجم اولیه پنل‌های OLED را که برای سری آیفون 15 امسال درنظر گرفته شده بود، به‌دلیل مشکلات تولید از دست داد و سامسونگ و ال جی اکثر سفارش‌های این دستگاه‌ها را برعهده گرفتند. اکنون به‌دنبال جبران آن، این شرکت تمرکز خود را بر تولید پنل OLED برای iPhone SE 4 ارزان‌قیمت معطوف می‌کند. حجم پنل‌های OLED برای iPhone SE 4 در سال آینده حدود 20 میلیون تخمین زده می‌شود.

انتظار می‌رود آیفون SE 4 به‌جای اعمال مشخصات جدید، از موجودی OLED استفاده کند که در ابتدا برای آیفون 13 سال 2021 یا آیفون 14 سال 2022 درنظر گرفته شده بود.

برآوردهای فعلی برای پنل 6.1 اینچی OLED آیفون SE 4 قیمت آن را در حدود 40 دلار نشان می‌دهد، با استفاده از طراحی ترانزیستور لایه نازک سیلیکونی پلی کریستالی (LTPS) با دمای پایین (TFT) که تصور می‌شود تولید کردن آن مشکل فنی کمی دارد. این همچنین باعث می‌شود که BOE بتواند در سطحی قابل‌قبول با استانداردهای بالای اپل، شانس بیشتری برای تولید داشته باشد. قیمت 40 دلاری نیز کمتر از نصف هزینه پنل اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) برای آیفون 14 پرو مکس است که تصور می شود بیش از 100 دلار در هر دستگاه باشد.

استفاده از پنل OLED نمایشگر BOE در آیفون SE 4

استفاده از پنل OLED نمایشگر BOE در آیفون SE 4

بر اساس اطلاعاتی که ماه گذشته مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، به‌اشتراک گذاشت، اپل توسعه نسل چهارم آیفون SE را با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED و تراشه 5G طراحی‌شده توسط خود این شرکت آغاز کرده است.

کو بیان کرد آیفون SE جدید مشابه آیفون 14 استاندارد خواهد بود که دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED با حاشیه‌های نازک‌تر است. آیفون SE فعلی به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی LCD با حاشیه‌های ضخیم‌تر مجهز شده است.

پس از گزارش Kuo، تحلیلگر معتبر نمایشگر، راس یانگ، نیز بیان کرد که شنیده است آیفون SE 4 از پنل OLED شرکت BOE استفاده خواهد کرد و گزارش امروز، این اطلاعات را تأیید می‌کند.

نظر شما درباره استفاده از پنل OLED نمایشگر BOE در iPhone SE 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی