حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان جدید هواوی در چین معرفی شد: Nova 10 Youth Edition

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

شاید در بازار جهانی و به دلیل غیبت سرویس‌های گوگل، هواوی نتواند فروش خوبی را تجربه کند اما دلیل نمی‌شود که بازار چین را هم از دست بدهد. به تازگی گوشی ارزان جدید هواوی در چین معرفی شده و Nova 10 Youth Edition نام دارد. این دستگاه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و HarmonyOS 2.0 را به شما ارائه خواهد کرد.

هواوی Nova 10 Youth Edition

هوآوی در حال گسترش سری نوا ۱۰ است و عضو جدید این خانواده با پسوند Youth Edition ارائه می‌شود. در حال حاضر این دستگاه به عنوان ارزان‌ترین عضو خانواده نقش ایفا می‌کند.

در حالی که طراحی کلی آن آشنا است و در مقایسه با برادر خود مانند nova 10 SE تغییر چندانی نکرده است، نوا 10 Youth Edition پنل OLED را کنار گذاشته و آن را با صفحه نمایش ارزان تر 6.78 اینچی FHD+ و 90 هرتز IPS جایگزین می کند.

این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 680، 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 66 واتی در بخش باتری و شارژر حضور دارند. سیستم عامل HarmonyOS 2.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب است.

در بخش دوربین‌ها، Nova 10 Youth Edition دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو همراه می‌شود. در جلو، ما یک سلفی 16 مگاپیکسلی را در داخل سوراخ نمایشگر می‌بینیم.

قیمت هواوی Nova 10 Youth Edition

هواوی نوا ۱۰ یوث ادینشن (نسخه جوانان) در حال حاضر با رنگ‌های آبی کریستالی یا مشکی نیمه‌شب ارائه می‌شود. قیمت مدل‌های مختلف آن از قرار زیر است:

۱- مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۴۶ دلار

۲- مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۷۵ دلار

نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)