حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی از آنر Magic 5 Ultimate Edition لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

در حالی که Honor از سری آنر Magic 5 با ۲ عضو در MWC 2023 رونمایی کرد، عضو سوم یعنی مدل آلتیمیت در این رویداد رونمایی نشد. اگر دوست دارید پیش از رونمایی رسمی آن را ببینید، می‌توانید تصاویر واقعی از آنر Magic 5 Ultimate Edition را که لو رفته، در این تصویر تماشا کنید.

آنر Magic 5 Ultimate Edition

در حالی که آنر مجیک ۵ پرو با قیمت قابل توجه ۱۲۰۰ یورو رونمایی شده است، مشخصا باید انتظار قیمت بالاتری را در مدل آلتیمیت ادیشن آن داشته باشیم. البته باید یادآوری کنم که Honor Magic 5 Pro با تنها ۱ مدل دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم ارائه می‌شود که یکی از دلایل قیمت بالای آن محسوب می‌شود.

همانطور که در تصاویر واقعی بالا می‌بینید، HONOR Magic 5 Ultimate Edition دارای قاب پشتی از جنس چرم است. در رندرهای لو رفته که پایین تر می‌بینید، مشخص می‌شود که ۲ رنگ مشکی و نارنجی برای این دستگاه در دسترس خواهد بود. این رنگ ها برای محصولاتی با قاب چرمی معمول است.

همچنین در میانه آن یک برآمدگی خاص دیده می‌شود که دقیقا مشخص نیست فقط برای ظاهر وجود دارد یا عملکردی هم خواهد داشت.

شیشه دوربین در لبه‌ها خمیده شده و فرم کلی دایره‌ای موجود در دو عضو دیگر این خانواده را تغییر می دهد. با این حال این نشان دهنده تمام تلاش آنر برای لوکس‌تر شدن دستگاه است.

در نمای جلویی تفاوت خاصی دیده نمی‌شود. آنطور که مشخص است شاید با یک قالب گرافیکی مخصوص به مدل آلتیمیت همراه باشد. همنین چینش ویجت‌های کمی مشابه با iOS نیز قاب توجه است. از طرفی پوشه‌های بزرگ HarmonyOS هواوی هم در رابط کاربری آنر حضور دارند.

درباره مشخصات یا تفاوت‌های این دستگاه با مدل پرو هنوز اطلاعاتی نداریم. نظر شما درباره طراحی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)