حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED عرضه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در جدیدترین گزارشی که پیرامون iPhone SE 4 می‌شنویم، خبر خوبی وجود دارد. به گفته یک تحلیلگر معروف محصولات اپل، احتمالا آیفون SE 4 با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED عرضه خواهد شد.

آیفون SE 4

می‌دانیم که در نسل جدید iPhone SE باید طراحی عوض شود. خیلی از شایعات به قرض گرفتن طراحی آیفون XR یا آیفون ۱۱ اشاره می‌کنند. متاسفانه هر دو این دستگاه‌ها با نمایشگر IPS LCD عرضه شده بودند که رزلوشن واقعا پایین HD را برای اندازه ۶.۱ اینچی خود ارائه می‌نمودند.

به همین دلیل شایعاتی وجود داشت که شاید iPhone SE 4 هم یک دستگاه اقتصادی محسوب می‌شود، از همین پنل اقتصادی استفاده نماید. هر چند که این اپل است و اگر حتی چنین تصمیمی هم بگیرد باز هم آیفون جدید فروش خواهد داشت اما خبر خوب این است که شاید از پنل OLED استفاده شود.

در حقیقت Kuo می‌گوید که آیفون اس ای ۴ بیشتر شبیه به مدل استاندارد آیفون ۱۴ خواهد بود. این یعنی یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED را با حاشیه‌های کم عرضه خواهد کرد.

همچنین این نسل از iPhone SE با مودم 5G ساخت اپل ارائه می‌شود. متاسفانه اتصال 5G‌ آن محدود به شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز است و اتصال mmWave ندارد. متاسفانه درباره قیمت اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما حدس قیمتی حوالی ۴۲۹ دلار خیلی هم بعید نیست.

زمان ارائه نسل جدید آیفون SE شاید جایی حوالی زمستان ۱۴۰۲ یا بهار ۱۴۰۳ باشد. بنابراین نباید خیلی به شایعات موجود توجه داشت و تا زمان عرضه شاید تصمیم‌ها عوض شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با عرضه iPhone SE 4 مجهز به نمایشگر OLED نسل آیفون‌های جدید IPS LCD به پایان برسد؟ با عرضه آیفون SE قبلی نسل آیفون‌های جدید 4G به پایان رسیده بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)