حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 مقاوم دربرابر آب‌وخاک خواهد بود: گواهی IP67

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ تبلت‌های پرچمدار خود را در سری Galaxy Tab S معرفی می‌کند. جدیدترین پرچمدارهای این شرکت در حال حاضر سری Galaxy Tab S8 هستند. درباره پرچمدارهای جدید سال ۲۰۲۳ یک شایعه جالب می‌شنویم. گفته می‌شود که با گواهی IP67 تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 مقاوم دربرابر آب‌وخاک خواهد بود.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9

حدود ۱۲ سال است که سامسونگ تبلت تولید می‌کند، اما سری گلکسی Tab S هرگز در برابر آب و گردوغبار مقاوم نبوده است. همانطور که می‌دانیم این ویژگی قبلا فقط برای سری تبلت‌های Active در نظر گرفته شده بود. به تازگی می‌شنویم که احتمالا نسل جدید تبلت‌های پرچمدار Samsung به این قابلیت مجهز شوند.

دوربین Galaxy S22

Samsung Logo

سامسونگ برای دفع ذرات آب و گردوغبار از تبلت‌های خود، یک روکش خاص اضافه می‌کند. برای سری گلکسی Tab S9 اما شرایط تغییر خواهد کرد و گواهی رسمی IP67 را دریافت می‌کند. مشخص نیست که آیا تبلت جدید نسبت به نسل‌های قبلی بهتر محافظت می شود یا خیر. شاید دلیل طولانی شدن مدت زمان دریافت گواهی رسمی بیشتر به مسائل گارانتی مربوط شود.

داشتن گواهی رسمی مقاومت در برابر آب و گردوغبار در تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ به آن‌ها کمک می‌کند که برای موارد استفاده جدید مانند تماشای فیلم در حمام یا استفاده در آشپزخانه مطلوب‌تر شند. انتظار می رود تبلت‌های پرچمدار جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شوند. احتمالا این تبلت‌ها در کنار گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت‌های پرچمدار مقاوم دربرابر آب سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)