حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک شایعه دوست داشتنی درباره گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ محقق نخواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با گلکسی زد فولد ۳ پشتیبانی از قلم S Pen را اضافه کرد. هر چند این پشتیبانی از نسخه خاص S Pen بود اما باز هم از هیچی بهتر است. شایعه شده بود که گلکسی زد فولد ۴ با محفظه داخلی برای این قلم ارائه شود که نشد. این شایعه درباره گلکسی Z Fold 5 هم وجود داشت. متاسفانه باید گفت که این شایعه دوست داشتنی درباره گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ محقق نخواهد شد.

گلکسی زد فولد ۵

به نظر می رسد سامسونگ با گلکسی زد فولد ۵ خود خیلی موارد را تغییر می‌دهد. اگرچه این گجت احتمالا دارای تعدادی ویژگی قابل توجه است، اما قابلیت S Pen داخلی را به همراه نخواهد داشت.

مشخصا نداشتن جایگاه داخلی برای نگهداری S Pen می‌تواند عذاب‌آور باشد. برای حمل آن نیاز دارید که یا یک قاب مخصوص بخرید یا مدام نگران گم شدن‌ش باشید. به همین دلیل کاربران امیدوار بودند که سامسونگ مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا یا گلکسی اس ۲۳ اولترا یک جایگاه داخلی برای S Pen به Galaxy Z Fold 5 هم اضافه نماید.

گفته می شود که موانع فنی هنوز موجود اس و نمی‌توان چنین فضایی را برای S Pen خالی کرد. در حقیقت بیشتر بحث ضخامت است. در حالی که نیاز داریم گوشی در حالت باز در کمترین ضخامت ممکت باشد تا وقتی آن را می‌بندیم خیلی بزرگ نشود، حضور یک جایگاه برای قلم در حالت باز خیلی سخت به نظر می‌رسد.

شاید بگویید که می‌شود S Pen را نازک‌تر کرد. البته می‌شود اما احتمالا حس نوشتن را کاهش می دهد.

همچنین هزینه طراحی، تولید و قرار دادن یک S Pen رایگان و پشتیبانی آن در بخش نمایشگر از دیگر مواردی است که احتمالا سامسونگ را به سمت دوری از این ایده پیش برده است.

یک منبع آشنا با موضوع می‌گوید که “ساختار لولای دستگاه تاشو جدید و همچنین ساختار فضای داخلی تکامل یافته است و نصب S Pen را دشوار کرده است.”

پس شاید سال دیگر یا شاید هیچ وقت، باید منتظر ماند و دید آیا یک قلم S Pen درون پرچمدار تاشو سامسونگ جای خواهد گرفت یا باید به همین شرایط فعلی اکتفا کرد؟

نظر شما چیست؟ برای‌تان اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)