حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این آیفون ۸ گیگابایت اپل به قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اگر اهل نگهداری موارد خاص هستید، احتمالا روزی به مانند یک گنج می‌توانید آن را بفروشید. ماجرای این آیفون ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی هم همین است. یک کاربر که آیفون نسل اول خود را خریده اما آن را باز نکرده است و حتی درون پلاستیک پلمپ شده توسط اپل قرار دارد، توانسته موبایل خود را در یک مزایده به قیمت باورنکردنی بفروشد. بله، این آیفون ۸ گیگابایت اپل به قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

فروش آیفون ۸ گیگابایت نسل اول به قیمت ۶۳ هزار دلار

اولین نسل آیفون در سال ۲۰۰۷ و توسط استیو جابز معرفی شد. دستگاهی که در زمان خود از نظر سیستم‌عامل و صفحه نمایشگر لمسی پیشرفته می‌توانست یک دستگاه بی‌بدیل باشد. در زمانه‌ای که حافظه داخلی موبایل‌ها نهایتا تا چندصدمگابایت بود این دستگاه در مدل‌های ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شد.

با این حال شاید بد نباشد که بدانید این دستگاه حتی دوربین سلفی نداشت و تک دوربین ۲ مگاپیکسلی اصلی آن قابلیت فیلم‌برداری را ارائه نمی کرد. همینطور در زمانه ای که اصلی‌ترین راه انتقال فایل بلوتوث بود، از انتقال فایل روی این بستر پشتیبانی نمی‌کرد.

آیفون تسل اول پلمپ که به قیمت ۶۳ هزار دلار در سال ۲۰۲۳ فروخته شد

آیفون تسل اول پلمپ که به قیمت ۶۳ هزار دلار در سال ۲۰۲۳ فروخته شد

یک خریدار آیفون نسل اول به نام Karen Green که هنوز جعبه موبایل خود را حتی باز نکرده بود و پلاستیک روی آن هم همچنان باقی است، در یک حراج اقدام به فروش دستگاه بسیار خاص خود کرد.

این حراج در ابتدا با قیمت ۲۵۰۰ دلار آمریکا شروع شده بود و تصور می شد که حداکثر تا ۵۰ هزار دلار بالا برود. در نهایت اما با قیمت دقیق ۶۳ هزار و ۳۵۶ دلار و ۴۰ سنت به فروش رسید. این یعنی بیش از ۱۰۰ برابر بیشتر از قیمتی که برای خرید آن پرداخته بوده است.

به هر حال وقتی شما یک کالا یا سرویس خاص برای فروش داشته باشید، همیشه خریدار خاص آن هم پیدا می‌شود!

نظر شما چیست؟ با نرخ ارز این روزها این عدد معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود که برای خرید یک آپارتمان ساده در گوشه‌ای از یک کلانشهر ایران می‌تواند کافی باشد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)