حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک تایید پولی اینستاگرام و فیس بوک به زودی ارائه می‌شود: Meta Verified

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

حتما می‌دانید که توییتر با اشتراک پولی ماهانه Twitter Blue به کاربران اجازه داشتن تیک آبی را می‌دهد. تیک آبی به نوعی تاییدکننده رسمی بودن حساب کاربری است. در ادامه تصمیم توییتر، تیک تایید پولی اینستاگرام و فیس بوک به زودی ارائه می‌شود. متا به این تیک Meta Verified می‌گوید.

تیک تایید پولی اینستاگرام و فیس بوک

پیش از این برای شما نوشته بودیم که اشتراک پولی تیک آبی اینستاگرام به زودی عرضه می‌شود. خب این اتفاق رخ داده است.

کاربران فیس بوک و اینستاگرام به زودی یک گزینه جدید برای نشان تایید شده Meta Verified را می‌توانند سفارش بدهد. هزینه آن ۱۲ دلار در ماه برای استفاده در وب و ۱۵ دلار در ماه برای پرداخت از طریق iOS و Android است.

این اشتراک به کاربران یک تیک آبی در کنار نام حسابشان خواهد داد که برای افزایش دیده شدن در جستجو، نظرات و توصیه‌ها در کنار محافظت در برابر جعل هویت توسط دیگران، پشتیبانی مشتری اولویت‌دار و ویژگی‌های انحصاری مفید است.

متا

متا

هنگامی که کاربر برای Meta Verified درخواست دهد، باید هویت خود را از طریق یک کارت شناسایی دولتی که با نام و عکس پروفایل مطابقت دارد، تأیید کند.

حساب کاربری همچنین باید حداقل شرایط فعالیت را داشته باشند. این یعنی مالک باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

هنوز کسب و کارها واجد شرایط دریافت Meta Verified نیستند.

این تیک آبی جدید اینستاگرام بیشتر برای نظارت پیشگیرانه در برابر جعل هویت حساب کاربری است، موضوعی که یک مشکل بزرگ در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است.

کاربران تأیید شده متا همچنین استیکرهای انحصاری برای استوری و ریلز و همچنین 100 توکن ستاره (ارز دیجیتال متا) را به صورت ماهانه دریافت می کنند که برای هدیه به تولیدکنندگان محتوا در فیس بوک استفاده می شود، راهبردی مانند تیک‌تاک. حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام که قبلاً از طریق الزامات قدیمی برای معتبر بودن و اعتبار تأیید شده‌اند تغییر نخواهند کرد.

نظر شما درباره این تصمیم متا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HITECH

حتما میخرم !!! مسخره بازی که ایلان ماسک شروع کرد حالا حالاها ادامه دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)