حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 Plus با قابلیت پایش ممتد ضربان قلب ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 یکی از محبوب ترین محصولات هواوی در این زمینه است. به تازگی شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این غول فناوری قصد دارد نسخه به روز شده ای از این محصول را با پسوند پلاس معرفی کند. گفته شده که ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 Plus با قابلیت پایش ممتد ضربان قلب ارائه خواهد شد. این دستگاه قرار است در کنار سری گوشی های هوشمند هواوی P60 عرضه شود.

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 2 Plus

بر اساس جدیدترین شنیده ها، ایربادز هواوی فری‌بادز پرو ۲ پلاس دارای قابلیت پایش ممتد ضربان قلب خواهد بود. نه تنها این، بلکه در صورت افزایش یا کاهش ضربان قلب به سطحی بالاتر یا پایین تر از حد معمول، به کاربر هشدار می دهد.

همچنین یک رندر اولیه از این ابزار جانبی هواوی منتشر شده است. این تصویر تایید می‌کنند که هواوی فری‌بادز پرو ۲ پلاس شبیه به نسخه اصلی خواهد بود، اما با برخی بهبودهای قابل توجه. گوشی‌های این ایربادز حتی کوچک‌تر و سبک‌تر شده و استفاده از آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند. علاوه بر این، گفته می‌شود که گوشی‌های آن دارای تناسب بهتری هستند و از طراحی راحت و ایمن برای استفاده طولانی اطمینان می‌دهند.

بازگشت هواوی به رقابت

جدا از پیشرفت‌هایی که در بالا توضیح داده شد، گفته می‌شود که هواوی FreeBuds Pro 2 Plus دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال، حالت شنیدن صدای بیرون و کنترل‌های لمسی است. حذف فعال نویز به کاربران این امکان را می دهد که از موسیقی خود بدون مزاحمت صدای بیرون لذت ببرند، در حالی که حالت شفافیت به کاربران این امکان را می دهد که در حین گوش دادن به موسیقی، صدای محیط اطراف خود را بشنوند. کنترل موسیقی و برقراری یا دریافت تماس های تلفنی با استفاده از کنترل های لمسی آسان تر خواهند شد.

در حال حاضر قیمت ایربادز پرچمدار ۲۰۲۳ هواوی مشخص نیست. با این حال، بر اساس گمانه زنی‌ها و شایعات پیش بینی می شود که قیمت آن تقریباً مشابه نسخه قبلی خود باشد.

نظر شما چیست؟ از داشتن قابلیت پایش ضربان قلب ممتد در هندزفری خود استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

باریکلا

جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)