حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادعای سامسونگ بر تعمیرپذیری بالای گلکسی A54

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی A54 ماه‌هاست که در شایعات و گزارش‌های متعددی دیده شده است، اما به دلایلی این شرکت هنوز آن را رسما معرفی نمی‌کند. ما امیدواریم که به زودی این اتفاق بیفتد. در حال حاضر اما اطلاعات دیگری در مورد دستگاه داریم و این اطلاعات مستقیماً از سامسونگ منتشر شده است. به طور خاص، وب سایت رسمی آن در فرانسه منبع انتشار اطلاعات محسوب می‌شود. این اطلاعات مبنی بر ادعای سامسونگ بر تعمیرپذیری بالای گلکسی A54 است.

تعمیرپذیری گلکسی A54

سامسونگ محاسبه امتیاز تعمیر پذیری گلکسی A54 را بر اساس استانداردهای خاص فرانسه اعلام کرده است. این منجر به سندی شده که می توانید در زیر مشاهده کنید.

گلکسی A54 در نهایت امتیاز 8.4 از 10 را دریافت می کند که به طرز جالبی بالاتر از امتیاز گلکسی S23 و S23 Ultra است. هر دوی آن‌ها امتیاز 8.2 از 10 را کسب کردند، درست مانند گلکسی A53 از سال گذشته. خب البته تعمیرکردن یک گوشی ارزان‌تر با بدنه پلاستیکی و نمایشگر کاملا تخت باید ساده‌تر از پرچمداران این شرکت باشد.

بنابراین، به نظر می‌رسد که اوضاع سال به سال به طور جزئی بهبود می‌یابد و همچنین میان رده‌های سامسونگ نسبت به پرچمدارانش، حداقل زمانی که به بررسی با معیارهای فرانسوی می‌رسد، کمی بیشتر قابل تعمیر هستند.

در این گزارش نکات مثبت زیادی ذکر شده است، اما نکات منفی اصلی مربوط به ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و همچنین نحوه قرارگیری قطعات مختلف داخل گوشی است. همچنین گفته می شود که باز کردن آن کار چندان آسانی نیست. در غیر این صورت، به نظر می رسد همه چیز خوب است.

مشخصاتی که تا کنون از گلکسی A54 شنیده‌ایم شامل صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLEDبا رزلوشن +FHD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. این دستگاهاحتمالا به تراشه Exynos 1380 با 6 تا 8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم دوربین سه گانه اصلی مجهز خواهد شد و باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژر نهایتا ۲۵ واتی شارژ می ‌شود.

منتظر گلکسی A54 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ایشالا به تعمیر نیفته

ali.reza.9821

اگر A34 و 54 گرونتر از نسل قبلی باشن بنظرم ارزش خرید ندارند (خودم A33 دارم) در مقایشه با شیائومی و پوکو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)