حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیست سال با هاست ایران | معرفی پرطرفدارترین سرویس‌های هاستینگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

سرویس هاستینگ برای دارندگان وب‌سایت‌های بزرگ و کوچک بسیار مهم است؛ و کسانی که در زمینه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می‌کنند به خوبی می‌دانند که در دسترس نبودن وب سایت حتی برای یک لحظه، مانند تعطیل شدن ویترین کسب و کار و بسته شدن منبع درآمد و راه ارتباط آن‌ها با مشتریانشان است.

برای اینکه وب سایتی پویا و همیشه آنلاین داشته باشید، باید روی سرویس‌های هاستینگ اصیل که قدمتی دیرینه در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب دارند حساب باز کنید. این شرکت‌ها تمام سختی‌های مسیر کسب و کارهای اینترنتی را می‌شناسند و کمکتان می‌کنند تا کسب و کار  و وب سایت آنلاینتان را به خوبی اداره کرده و قدم به قدم در این مسیر پیشرفت کنید.

هاست ایران؛ قدمتی بیش از دو دهه در خدمات هاستینگ

اگر وب سایتی دارید که حساسیت داده‌های روی آن زیاد است، یا اینکه پلتفرمی دارید که حاوی اطلاعات مهمی از مشتریانتان است، لازم است که یک سرویس میزبانی وب امن و باکیفیت را تهیه کنید. سرور مجازی ابری‌ هاست ایران با وجود پنل کاربری حرفه‌ای و کاربر پسند، امکان نصب کنترل پنل‌‌های Plesk و cPanel و توزیع‌های مختلف لینوکس و نسخه‌های متنوع ویندوز، پرداخت به میزان مصرف (Pay As You Go) و گستره جغرافیایی به وسعت ایران و اروپا، یکی از بهترین سرویس‌های میزبانی وب برای کسب و کارهای دارای داده‌های حساس و مهم است. این سرویس‌ها با وجود قابلیت پشتیبان گیری مداوم از داده‌های کاربران محافظت می‌کنند و کسب و کارهایی که از سرورهای مجازی یا خدمات میزبانی ابری استفاده می‌کنند، نگرانی‌ای بابت از بین رفتن داده‌هایشان به دلیل اختلال در شبکه و… نخواهند داشت.

با استفاده از خدمات میزبانی وب هاست ایران می‌توانید از نسخه پشتیبان دیتاهای مهمی که دارید در مواقع نیاز استفاده کنید، هزینه‌های کسب و کارتان را تا حد امکان کاهش دهید و وب‌سایتی با آپتایم بالای 99% داشته باشید. با دریافت این خدمات می‌توانید از پشتیبانی تیم 100 نفره شرکت هاست ایران نیز بهره‌مند شوید. در هر قدمی از مراحل خرید سرویس تا نحوه استفاده از آن مشکل داشته باشید، تیم هاست ایران همراهتان خواهد بود، تا به راحتی بتوانید سرویس‌های مد نظرتان را تهیه کرده و وب‌سایت‌هایتان را به بهترین نحو مدیریت کنید.

سرویس‌های هاست ایران برای مشتریان

با توجه به اینکه روزهای زیادی از ظهور اینترنت گذشته و اتفاقات زیادی مانند تحریم‌های اینترنتی برای کشورهایی مانند ایران رقم خورده است؛ هاست ایران همیشه حداکثر تلاش خود را به کار گرفته امکان دسترسی سرویس‌های میزبانی وب باکیفیت را برای همگان فراهم کند.

از جمله سرویس‌های ارائه شده توسط‌ هاست ایران برای کسب و کارها آنلاین می‌توان به هاست اشتراکی، سرور مجازی، سرور اختصاصی، سرویس تحریم شکن و دیتاسنتر و دامنه اشاره کرد. تیم پشتیبانی‌ هاست ایران، اطلاعات لازم درباره هر کدام از این سرویس‌ها و راهنمایی ها لازم جهت انتخاب مناسب‌ترین گزینه را در اختیار دارندگان کسب و کارهای آنلاین قرار می‌دهد.

20 سالگی ‌هاست ایران

20 سال از روزهایی که‌ هاست ایران خدمات میزبانی وب را شروع کرد می‌گذرد؛ و روز به روز بزرگ‌تر و بالغ‌تر شده، تا امروز که این شرکت به عنوان یکی از مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات هاستینگ شناخته می‌شود.

به مناسبت 20 سال همراهیِ بیش از 90 هزار مشتری فعال، امروز هاست ایران در کمپین 20 سالگی، مسابقه‌ای جذاب به همراه جوایزی ارزشمند برگزار کرده است. هر شب در ساعت 20 به مدت 20 شب در جشن 20 سالگی هاست ایران منتظرتان هستیم. هاست ایران برای انتقال حس خوب بازی 2048 جوایزی را نیز برای شرکت کنندگان برتر در نظر گرفته است؛ جوایز به شرح ذیل است :

  • هرشب یک دامنه com. برای نفر اول
  • هر شب 300 هزار تومن شارژ کیف پول نفر دوم
  • هر شب 200 هزار تومن شارژ کیف پول نفر سوم

حتی اگر تا امروز هم از کاربران هاست‌ایران نبودید فرصت شرکت در این بازی را از دست ندهید. با شرکت در این بازی می‌توانید هاست ایران را در جشن تولد 20سالگی‌اش همراهی کنید، بازی کنید و برنده‌ی جایزه شوید. منتظرتان هستیم.

Hostiran, Always ON!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی