حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy رسما منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ، کوالکام

با نردیک شدن به رونمایی سری Galaxy S23 کم کم شایعات مختلف تایید یا تکذیب می‌شوند و تصویر واضح‌تری از پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ در ذهن ما شکل می‌گیرد. تراشه انجصاری کوالکام برای تامین این خانواده پرچمدار سامسونگ تقریبا نهایی است. در همین راستا امرور لوگو تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy رسما منتشر شد.

لوگو تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy

آنطور که پیداست، سامسونگ و کوالکام برای تامین تراشه سری گلکسی اس 23 به توافق رسیده‌اند. شرکت کره ای نسخه خاصی از تراشه را درخواست کرده که در دسترس سایر برندها نیست.

این قرارداد به «پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی» منجر شد. البته این نام برای تیم بازاریابی عذاب آور است. در نتیجه، سازنده گلکسی اکنون آن را به عنوان «Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy» معرفی می کند.

البته ظاهراً انتشار این اطلاعات این یک لو رفتن اطلاعات است و یک تیزر رسمی نبود. این انتشار اطلاعات همچنین با یک سری تصاویر تبلیغاتی همراه است که لوگو اختصاصی نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای سری گلکسی اس ۲۳ را نشان می‌دهد.

لوگو تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy

لوگو تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy

این تصاویر برای اهداف بازاریابی استفاده خواهند شد. کمپین تبلیغاتی مذکور احتمالاً بر روی این نسخه ویژه CPU به عنوان جذابیتی برای رقابت تمرکز خواهد کرد.

استفاده از تراشه انحصاری و مزایای رقابتی آن برای پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ

همانطور که گفتیم، این تراشه در انحصار سامسونگ خواهد بود. در حال حاضر، ما نمی دانیم که آیا این یک انحصار موقت یا دائمی است. اما حتی اگر به صورت انحصاری فروخته شود، ممکن است در اواسط سال 2023 شاهد ارائه آن یا نسخه مشابه آن برای دیگر برندها باشیم.

برخی شایعات حاکی از آن است که به جای TSMC از ریخته‌گری سامسونگ برای ساخت این تراشه استفاده خواهد شد. اگر اینطور باشد، تراشه مذکور واقعاً انحصاری خواهد بود. اما اگر گزارش‌های دیگر صحیح باشد و تفاوت با نسخه عادی فقط درباره فرکانس‌های CPU و GPU باشد، احتمالاً اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ می‌تواند مانند همین تراشه باشد یا از آن هم بهتر شود.

این برند کره ای تمام تلاش خود را برای برجسته کردن این تفاوت در بخش پردازنده سری Galaxy S23 خواهد داشت. از این گذشته، گوشی های جدید گلکسی اس 23 نوآوری‌های سخت افزاری متعددی ندارند.

جدای از پردازنده مرکزی و طراحی جدید مدل‌های عادی و پلاس، دوربین 200 مگاپیکسلی یکی از بزرگترین تغییرات مدل اولترا نسبت به نسل قبل خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy برای فروش بهتر سری Galaxy S23 کمک خواهد کرد؟ حداقل در بازارهایی مثل بازار ما که پیش از این به مدل اگزینوس گره خورده بودند، این خبر خوبی است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)