حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری سونی Float Run برای دونده ها معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی شرکتی است که به نوآوری در محصولات خود، به ویژه در بخش صدا مشهور است. این برند لوازم الکترونیکی ژاپنی مجموعه ای چشمگیر از محصولات صوتی دارد و اکنون، این شرکت هندزفری Float Run را معرفی کرده است. این محصول یک طراحی جدید را برای افراد ورزشکار ارائه می کند تا هنگام دویدن اصلا نگران افتادن هندزفری خود نباشند.

سونی Float Run

برخلاف هندزفری‌های سنتی، Float Run برای قرارگرفتن در خارج از مجرای گوش طراحی شده است و با قلاب های گوش و یک نوار انعطاف پذیر در جای خود قرار می گیرد. این طراحی که سونی از آن به عنوان طراحی “خارج از گوش” یاد می کند، با هدف کاهش ناراحتی و از بین بردن خطر افتادن هدفون در حین ورزش است. طبق گزارش ها، این هدفون بر روی انواع سر و مدل مو آزمایش شده است. شایان ذکر است که این منحصربه‌فردترین طراحی هدفون این شرکت از زمان عرضه LinkBuds است، که آن هم طراحی خلاقانه‌ای داشت.

به دلیل طراحی منحصر به فرد هدفون، حذف فعال نویز در آن ممکن نیست. با این حال، سونی ادعا می‌کند که درایورهای بزرگ 16 میلی‌متری Float Run صدایی طبیعی‌تر و گسترده‌تر را بدون افت کیفیت صدا ارائه می‌کنند که با یک فعالیت ورزشی کاملاً هماهنگ می‌شود.

وزن این هدفون تنها 33 گرم بوده که بسیار سبک است و راحتی در هنگام حرکت را تضمین می کند. طبق گفته سونی، انتظار می‌رود که این طراحی باعث کاهش کشش و فشار در طول تمرین ورزشی شود.

این هدفون برای ارتباطات مجهز به بلوتوث 5.0 است‌. عمر باتری آن 10 ساعته بوده و از طریق پورت USB C شارژ می شود. در بخش صوتی از کدک های SBC/AAC پشتیبانی می کند. این گوشی‌ها دارای گواهی IPX4 هستند، بنابراین کاربران نگران خراب شدن آن در اثر قرار گرفتن در معرض تعرق حاصل از تمرین نخواهند بود.

سونی Float Run در رنگ مشکی و با قیمت 129.99 دلار عرضه خواهد شد. با این حال، سونی بیان می کند که این هدفون تا ماه آینده میلادی برای خرید در دسترس نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ از این خلاقیت سونی خوش‌تان آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)