حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P60 پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مدل 4G عرضه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

انتظار داریم که سری پرچمدار جدید هواوی در خانواده Huawei P تا اواخر زمستان ۱۴۰۱ معرفی شود. گزارشی که به تازگی منتشر شده است می‌گوید هواوی P60 پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مدل 4G عرضه خواهد شد. البته که موضوع خیلی دور از ذهنی هم نیست.

حذف ارتباط 5G از تراشه هواوی P60 پرو

به دلیل تحریم‌های امریکا دسترسی هواوی به خیلی از فناوری‌ها محدود شده است. همچنین اجازه دریافت محصولات با قابلیت‌های خاص را هم ندارد. مثلا شرکت‌های سازنده تراشه اجازه ارائه محصولات دارای قابلیت 5G به هواوی را ندارند. این سبب می‌شود که این شرکت محدود به خرید تراشه‌های جدید اما بدون مودم 5G داخلی شود.

اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسما معرفی شد: قوی‌تر و بهینه‌تر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 و ری‌تریسینگ

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۲۳ است. این تراشه توانایی‌های بی‌نظیری در بخش پردازش و البته ارتباطات است. طبق شنیده‌ها این تراشه بدون ارتباط 5G در Huawei P60 Pro استفاده خواهد شد.

لیست مشخصات منتسب به هواوی پی ۶۰ پرو صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز، وضوح 1440p و شارژ سیمی 100 وات و شارژر بی سیم 50 وات شایعه قبلی را تایید کرد. علاوه بر این، ما می‌دانیم که ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

لیست مشخصات هواوی P60 Pro

لیست مشخصات هواوی P60 Pro

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای سنسور سونی IMX888 خواهد بود، در حالی که دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با سونی IMX858 عرضه خواهد شد. دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی دارای یک حسگر تصویر OmniVision OV64B خواهد بود. البته هیچ یک از اینها اطلاعات جدیدی نیست، اما خوب است که کمی تایید شود.

سایر مشخصات شامل گواهی مقاومت در برابر خاک و آب IP68 و سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 می‌شود. سوال بزرگی در این شایعات اطلاعاتی درباره آن وجود ندارد، قیمت و زمان عرضه است.

نظر شما چیست؟ منتظر Huawei P60 Pro هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)