حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل محصولات جدیدی برای معرفی دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به گفته جان پراسر افشاگر اپل، این کمپانی اولین محصولات سال ۲۰۲۳ خود را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت خود، طی سه شنبه ۱۷ ژانویه اعلام می‌کند. سایت‌های زیادی هم این موضوع را تایید کرده و انتظار دارند که اعلامیه‌ای در این زمینه منتشر شود. این معرفی‌های جدید می‌توانند شامل چندین محصول مورد انتظار در آینده‌ای نزدیک باشند و مدل‌های مک بوک پرو و مک مینی به‌روز شده هم احتمالا از این دست محصولات هستند. این می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باید که به دنبال خرید اقساطی مک بوک هستند. چرا که با قیمت مناسبی می‌توانند جدیدترین لپ تاپ‌های اپل را داشته باشند.

انتظار داریم که مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به‌روزرسانی شده، همان طراحی مدل‌های اعلام شده در اکتبر ۲۰۲۱ را داشته باشند و تنها به لطف تراشه‌های M2 Pro و M2 Max، عملکرد به‌روزرسانی شده‌ای داشته باشند. انتظار داریم که یک مک مینی به‌روزرسانی شده هم داشته باشیم که از عملکرد تراشه‌های جدید M2 بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه‌های جدید از طراحی مشابه مدل فعلی برخوردار خواهند بود. سایت‌ها دریافته‌اند که اپل در واخر این هفته با اعضای مطبوعات و رسانه‌ها در مورد دستگاه‌های جدید پیش‌رو، جلسه توجیهی برگزار خواهد کرد.

خرید اقساطی مک بوک های جدید اپل

اپل در این جلسات توجیهی، تحریم‌های محصولات جدید کمپانی را برسی کرده و با کارشناسان زیادی هم دیدار خواهد داشت. مک بوک‌های جدید اپل احتمالا قرار است که پایانی برای مک مینی اینتل رده بالا و در حال حاضر بازار باشد و باید منتظر مانده و نظاره گر باشیم. انتظار داریم که انتشار این محصولات جدید هم اوایل سال جاری میلادی انجام شود. در ابتدا شایعاتی هم وجود داشت که مک مینی آپدیت شده می‌تواند طراحی جدیدی هم به همراه داشته باشند. اطلاعات جدیدتر نشان می‌دهد که اپل در صورت آپدیت نسخه‌های فعلی، بدون برنامه ریزی تغییرات قابل توجه در زمینه طراحی، از همان فرم فاکتور قبلی استفاده خواهد کرد.

اپل در نوامبر ۲۰۲۰ مک مینی را آپدیت کرده و مدل‌های جدید پایین رده و متوسط مجهز به تراشه M1 را معرفی کرد که اولین تراشه مبتنی بر ARM طراحی شده توسط اپل برای مک را شامل می‌شد. کاربران هم در خرید اقساطی مک بوک از این مدل‌ها رضایت داشته و مدت‌ها انتظار داشتند که همین آپدیت برای مدل‌های جدید هم اعمال شود. این اولین به‌روزرسانی مهمی بود که اپل از اکتبر ۲۰۱۸ برای مک مینی ارائه می‌کرد و مدل‌های جدید M1 در کنار یک مدل بالاتر با تراشه ۶ هسته‌ای Core i5 اینتل هم فروخته می‌شوند. تراشه M1 در مک مینی اولین سیستم روی تراشه اپل برای مک است که رم، پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی و سایر اجزا را برای بهبود عملکرد و کارایی یکپارچه می‌کند.

مک مینی‌های جدید

تراشه M1 در مک مینی از یک تراشه ۸ هسته‌ای با چهار هسته کارایی بالا و چهار هسته عملکردی به همراه یک پردازنده گرافیکی یکپارچه استفاده می‌کند که هشت هسته دارد. در مک مینی، پردازنده مرکزی دارای عملکرد ۳ برابر سریع‌تر نسبت به مدل پایه قبلی است و پردازنده مرکزی هم ۶ برابر عملکرد بهتری به همراه دارد. حجم کاری فناوری یادگیری ماشین هم به لطف موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای تا ۱۵ برابر سریع‌تر شده است و مک مینی هم ۵ برابر سریع ‌تر از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های ویندوزی در محدوده قیمتی خود عمل می‌کند. هیچ تغییری هم در طراحی مک مینی وجود ندارد و همچنان یک محفظه یکپارچه آلومینیومی با ضخامت ۱.۴ اینچی مربعی شکل و ۷.۷ اینچی خواهیم داشت.

مک مینی M1 در رنگ نقره‌ای و مک مینی اینتل در رنگ خاکستری فضایی وجود دارد. اپل می‌گوید که طراحی حرارتی پیشرفته مک مینی M1 عملکرد دستگاه را حفظ کرده و دستگاه خنک و بی سر و صدا کار می‌کند. با خرید اقساطی مک بوک های جدید می‌توانید به عملکرد مورد نیاز خود در هر زمینه‌ای دست پیدا کرده و خرید موفقی را تجربه کنید. حداکثر حافظه رم مک مینی ۱۶ گیگابایت بوده و مدل اینتل هم می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی کند.

خرید اپل واچ و مک بوک جدید از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب یکی از مراجع عالی برای خرید محصولات اکونومی اپل است و می‌توانید خرید اپل واچ های جدید اپل را در کنار مک بوک‌ها و آیفون‌های جدید داشته باشید. خرید اقساطی مک بوک سبب شکسته شدن قیمت محصول شده و می‌توانید با برنامه ریزی مالی بهتری اقدام به خرید این محصولات کنید.

خرید اپل واچ جدید اپل متشکل از اپل واچ سری ۸، اپل واچ اولترا و اپل واچ SE جدید هم از طریق فروشگاه بازرگانی سیب فراهم شده است و می‌توانید تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل این محصولات، آن‌ها را دریافت کرده  و بهترین خرید ممکن را داشته باشید. مابقی هزینه هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت شده و بدون استرس می‌توانید خرید خود را دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی