حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمای جلویی گلکسی اس ۲۳ با گلکسی اس ۲۲ کمی متفاوت تر خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

نمای جلویی موبایل‌های اندرویدی بسیار شبیه به یکدیگر شده است. به تازگی گزارشی منتشر شده که می‌گوید نمای جلویی گلکسی اس ۲۳ با گلکسی اس ۲۲ کمی متفاوت تر خواهد بود. اما این تفاوت کجاست و آیا خیلی محسوس خواهد بود؟

نمای جلویی گلکسی اس ۲۳

وقتی به تصویر بالا نگاه می‌کنید شاید کمی سخت باشد که تفاوت مشخصی را بین نمای جلویی Galaxy S23 و Galaxy S22 سامسونگ تشخیص بدهید. طبیعی هم هست، معمولا منبعی که خیلی روی چنین تفاوت‌هایی تمرکز می‌کند، ice universe است!

وی در توییتی ضخامت قاب حاشیه نمایشگر مدل پایه سری گلکسی اس 23 را به اشتراک گذاشت. به گفته وی ضخامت سمت چپ و راست و قسمت بالایی نمایشگر Galaxy S23 برابر 3.0 میلی متر خواهد بود در حالی که ضخامت قسمت چانه یا همان حاشیه لبه پایین نمایشگر، 3.2 میلی متر است.

او معتقد است که ضخامت فریم فلزی گلکسی S23 نسبت به گلکسی S22 کمی بیشتر می‌شود. به همین دلیل اگر نمونه رنگی با فریم فلزی رنگی بخرید، شاید نسبت به گلکسی S22 تفاوت زیادی را حس نکنید اما اگر رنگ مشکی آن را که فریم مشکی رنگ دارد بخرید، حاشیه کلی نمایشگر چیزی شبیه به تصویر زیر خواهد شد.

به این صورت احساس می‌کنید که حاشیه نمایشگر Galaxy S23 نسبت به Galaxy S22 بیشتر است در صورتی که به احتمال زیاد اینطور نیست. گفته می‌شود که اندازه فریم باید نزدیک‌تر به گلکسی A53 / A54 باشد. بنابراین، احساس کلی دستگاه نیز مشابه خواهد بود.

تفاوت دیگر در بخش سوراخ نمایشگر است. جایی که احتمالا یک سوراخ نمایشگر کمی کوچکتر برای Galaxy S23 در نظر گرفته شده که کمی حس پریمیوم‌تری به آن خواهد داد گفته می شود که قطر سوراخ پانچ 3.0 میلی متر است.

مشخصات احتمالی سامسونگ Galaxy S23

احتمالا مدل پایه خانواده Galaxy S23 به صفحه نمایش 6.1 اینچی Super AMOLED مجهز شود. این پنل از رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی تا 1750 نیت پشتیبانی می کند.

در بخش باتری گزارش‌ها حجم 3900 میلی آمپر ساعتی را با شارژ سریع 25 واتی عنوان کرده‌اند. انتظار داریم سری گلکسی اس 23 سامسونگ همچنین به نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود که هسته اصلی آن 3.36 گیگاهرتز است.

سری گلکسی S23 همچنین دارای قابلیتی است که قبلاً در سری آیفون 14 و هواوی میت 50 وجود داشته است، ویژگی ارتباط ماهواره ای!

نظر شما چیست؟ این تفاوت ها در نمای جلویی گلکسی اس ۲۳ برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

سامسونگ اس 22 اولترا رو فقط چند بار در سال دیدم، اونم در دست توریست های عربی که زائر مشهد بودن.
اوضاع اقتصادی واقعا قدرت خرید همچین موبایلی رو به اکثریت جامعه نمیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)