حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش سایپا پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ برای ۳ محصول جدید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

مدت زیادی است که طرح فروش برای متقاضیان عادی برگزار نشده بود. سایپا می‌خواهد این روند را با یک پیش فروش جدید بشکند. به تازگی اطلاعات رسمی پیش فروش سایپا پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ برای ۳ محصول جدید منتشر شده است.

پیش فروش سایپا پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱

سایپا طرح فروش جدید خود را برای دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرده است. در این طرح ما محصولات جدیدی را می‌بینیم که پیش از این ندیده بودیم. هر چند منظور از “جدید” این نیست که مدل کاملا جدیدی را شاهد هستیم، بلکه طبق معمول سایپا روی کوییک و ساینا تغییرات جزئی خواهد داشت.

ساینا اس

ساینا اس

البته ما این بار فعلا فقط نام محصول را داریم و بدون ارائه هیچ‌گونه جزئیاتی درباره این که این خودرو ها دقیقا چه مشخصاتی دارند، متقاضیان محکوم به انتخاب هستند! نام این خودورهای جدید عبارت اند از:

  1. ۱- کوییک GX
  2. ۲- کوییک R مدل GX
  3. ۳- ساینا S دوگانه سوز
  4. ۴- کوییک R اتوماتیک

حدس زدن مشخصات دو گزینه آخر به نظر ساده می‌رسد. به هر حال احتمالا سومی یک ساینا S است که فقط دوگانه سوز شده و چهارمی هم یک کوییک دورنگ با گیبرکس CVT اتوماتیک است.

گزینه‌های اول و دوم اما مشخص نیست. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دربار این که کوییک جی ایکس چه تفاوتی با کوییک معمولی دارد نداریم. اما با توجه به قیمت احتمالی حدود ۲۲۵ میلیون‌تومانی آن در کارخانه و تفاوت قابل توجه با قیمت ۱۶۷ میلیون تومانی کوییک معمولی، انتظار داریم ارتقاهای قابل توجهی را ببینیم. کوییک R مدل GX هم همان است با طراحی دو رنگ.

قیمت کوییک GX چقدر خواهد بود؟

اما چرا می‌گوییم قیمت کوییک GX احتمالا ۲۲۵ میلیون تومان است؟ طبق تجربه حدس می‌زنیم که هنوز هم سایپا بر اخذ تقریبا ۵۰٪ قیمت خودرو در هنگام پیش فروش باشد. طرح‌های پیش فروش قبلی سایپا عموما همینطور بوده و در یک قانون نانوشته، با وجود اینکه قیمت لحظه تحویل مشخص نیست، اما پیش پرداخت معمولا ۵۰ درصد قیمت نهایی بوده است.

با توجه به جدول پیش فروش جدید سایپا و قیمت‌های پیش خرید آن می‌توانید قیمت احتمالی نهایی را بدست بیاورید. البته توجه داشته باشید که در این طرح قیمت نهایی خودرو نامشخص است و احتمال هر اتفاقی وجود دارد!

پیش فروش سایپا پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱

پیش فروش سایپا پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱

موعد تحویل خودروها در این طرح فروش برای شهریور تا بهمن ۱۴۰۲ مشخص شده است. این یعنی پیش فروش ۹ تا ۱۲ ماهه از سوی سایپا با قیمت نهایی نامشخص.

نظر شما درباره این طرح فروش سایپا چیست؟ در آن شرکت می‌کنید؟ با توجه به موعد تحویل، نامشخص بودن قیمت و حتی نامشخص بودن مشخصات دقیق خودروها انتظار استقبال اندک از این طرح فروش را داریم و اگر در آن شرکت کنید به احتمال بالایی برنده خواهید بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)