حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به‌زودی تب Shop را از منوی اصلی این برنامه حذف می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام با به‌روزرسانی آتی اپلیکیشن موبایل خود، قصد دارد با حذف تب Shop از منوی اصلی، تمرکز خود را بار دیگر بر خلق و اشتراک تصاویر معطوف کرده و به گزینه‌هایی که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیوها را به‌همراه تب Reels ارسال کنند، اهمیت بیشتری دهد. این خبر از بخش اینستاگرام در وب‌سایت فیسبوک منتشر شده است که این تغییر را روشن می‌سازد. درحالی‌که تب Shop کماکان تا آخر ماه ژانویه باقی می‌ماند، این برگه از ماه فوریه حذف خواهد شد.

تب Shop اینستاگرام

اگرچه این تغییر جدید به‌نظر می‌رسد، اما با توجه به اینکه برای اولین بار در چند ماه قبل در نسخه آزمایشی اپلیکیشن اینستاگرام مشاهده شد، کاملاً شوکه‌کننده نیست. درحالی‌که این تغییر مطمئناً برای کسانی که فقط می‌خواهند روی خلق عناوین جذاب تمرکز کنند، خوشایند خواهد بود، مشخص نیست که چقدر بر فروش محصولات و مشاغل تأثیر می‌گذارد.

اگرچه تب Shop در صفحه اصلی قرار نمی‌گیرد، اما اینستاگرام امکان خرید از داخل برنامه را حذف نخواهد کرد. کاربران همچنان این شانس را خواهند داشت که محصولات را ازطریق محصولات برچسب‌گذاری‌شده در پست‌ها و همچنین دکمه فروشگاه در پروفایل یک کسب‌وکار خریداری کنند. علاوه‌بر این، این شرکت اعلام می‌کند که «به سرمایه‌گذاری در تجارب خرید که بیشترین ارزش را برای مردم و کسب‌وکارها در فید، استوری‌ها، reels، تبلیغات و موارد دیگر ارائه می‌کند، ادامه خواهد داد».

تب Shop اینستاگرام

تب Shop اینستاگرام

اینستاگرام طی سال‌ها ویژگی‌های متعددی را به‌منظور تشویق سازندگان به ماندن در پلتفرم خود اضافه کرده است. این برنامه حتی توانسته است ویژگی‌های امنیتی و ایمنی جدیدی را اضافه کند که بهتر از کاربران خود محافظت می‌کند. این پلتفرم حتی سعی کرده است از ریشه‌های خود جابجا شود و نمایش‌های تمام صفحه را برای تصاویر و ویدیوهای مشابه با رقبایی مانند TikTok و YouTube Shorts معرفی کند. متأسفانه، انتقال اپلیکیشن به این فرمت موفقیت‌آمیز نبود، درعوض با واکنش شدید کاربران مواجه شد و آن را مجبور کرد تا از تغییرات خود عقب‌نشینی کند. با این اوصاف، دیدن واکنش کاربران زمانی که به‌روزرسانی جدید در ماه آینده منتشر شود، جالب خواهد بود.

نظر شما پیرامون حذف تب Shop از صفحه اصلی اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی