حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ با تراشه ۴ نانومتری جدید و قلم داخلی عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید هنوز برای شایعات Galaxy Z Fold 5 سامسونگ خیلی زود باشد، اما این دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم و تعداد شایعات چند برابر اخبار واقعی است! به تازگی می‌شنویم که گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ با تراشه ۴ نانومتری جدید و قلم داخلی عرضه خواهد شد.

شایعات جدید پیرامون گلکسی زد فولد ۵

به گفته نشریه ویتنامی The Pixel سامسونگ قرار است گوشی تاشوی سال 2023 خود را با تغییرات قابل توجهی معرفی کند. این دستگاه می‌تواند شامل یک پردازنده کاملاً جدید بر اساس فرآیند 4 نانومتری بوده و حتی مانند گلکسی اس 22 اولترا با اسلات S-Pen داخلی همراه باشد.

این نشریه به نقل از منابع خود ادعا می کند که نسخه آزمایشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دارای پردازنده جدیدی به نام کوالکام Snapdragon 985 5G است. این تراشه بر اساس یک گره فرآیند 4 نانومتری ساخته شده و این اولین باری‌ست که در مورد این چیپست می شنویم. طبیعتا این محصول هنوز به طور رسمی توسط کوالکام معرفی نشده است.

سامسونگ

سامسونگ

گزارش پیکسل با گزارش قبلی ET News که نشان می‌داد Z Fold 5 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود، در تضاد است. با توجه به اینکه هنوز دانسته‌های ما خیلی کم بوده، قبل از نتیجه‌گیری به اطلاعات بیشتری نیاز است.

علاوه بر این، گزارش شده است که این گوشی هوشمند کمی ضخیم تر (6.5 میلی متر به جای 6.3 میلی متر) و وزن کمی بیشتر از مدل قبلی خود خواهد بود. این دستگاه همچنین مجهز به اسلات S-Pen خواهد بود که احتمالاً دلیل افزایش وزن و ضخامت آن است.

پیش از این مشخص شده بود که گلکسی زد فولد 5 دارای یک واحد دوربین سه گانه با دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست.

درست مانند هر سال، سامسونگ ممکن است از گوشی تاشو جدید در رویداد Galaxy Unpacked تابستان رونمایی کند.

منتظر گوشی تاشو جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)