حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Tab Extreme با نمایشگر 14.5 اینچی و تراشه Dimensity 9000 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، لنوو

لنوو درجریان رویداد CES 2023، تبلت پرچمدار جدیدی را با نام Tab Extreme به‌همراه نمایشگر غول‌پیکر 14.5 اینچی 3K 120Hz و تراشه Dimensity 9000 با هدف رقابت مستقیم با گلکسی Tab S8 Ultra معرفی کرد.

تبلت لنوو Tab Extreme

لنوو Tab Extreme یک تبلت اندرویدی بزرگ است که با Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ رقابت می‌کند. همه چیز در این دستگاه با نمایشگر 14.5 اینچی آن شروع می‌شود که یک پنل OLED برای نمایش رنگ‌های سیاه خالص بوده و با رزولوشن 3000×1876 خود، نمایش تصاویر واضح را تضمین می‌کند. این نمایشگر همچنین از Dolby Vision و رفرش‌ریت 120 هرتز و همچنین قلم Lenovo Precision Pen 3 که در جعبه آن موجود است، پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو Tab Extreme

تبلت لنوو Tab Extreme

Lenovo Tab Extreme از یک تراشه مدیاتک Dimensity 9000 قدرت می‌گیرد. این تراشه اگرچه آخرین نسل از چیپست‌های پرچمدار نبوده، اما قابل‌مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 سال گذشته است. درکنار آن، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و همچنین یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی پیدا خواهید کرد. Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.3 نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. پیرامون عمر باتری، لنوو می‌گوید که انتظار پخش ویدیویی حدود 12 ساعت از باتری 12300 میلی‌آمپرساعتی تبلت جدید را داشته باشید و برای تکمیل آن، شارژ سریع 68 واتی دراختیار خواهید داشت.

در تکمیل سخت‌افزار، یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با سنسور RGB و قابلیت باز کردن قفل چهره و همچنین یک دوربین دوگانه در پشت که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی است، وجود دارد. پورت‌ها شامل دو درگاه USB-C هستند که یکی از آن‌ها می‌تواند برای ارسال ویدئو به نمایشگر دیگر استفاده شود و دیگری می‌تواند ویدئو را برای استفاده از تبلت به‌عنوان یک مانیتور خارجی برای لپ‌تاپ، کنسول و سایر دستگاه‌های HDMI بپذیرد. همچنین یک بلندگو هشت‌کاناله با پشتیبانی از Dolby Atmos توسط JBL در این دستگاه تعبیه شده است.

بااین‌حال، بزرگ‌ترین بخش Lenovo Tab Extreme مربوط به نرم‌افزار آن است.

Lenovo Tab Extreme در خارج از جعبه با اندروید 13 عرضه می‌شود و لنوو تعهد به‌روزرسانی بسیار بهتری را در این دستگاه داده است. لنوو متعهد به سه به‌روزرسانی بزرگ اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی است.

Lenovo Tab Extreme قرار است به‌زودی با قیمت 1199 دلار به‌همراه قلم و کیبورد مخصوص به‌فروش برسد.

نظر شما درباره تبلت لنوو Tab Extreme چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قیمتش هم اکسترمه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی