حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس بادز پرو 2 با درایور 11 میلی‌متری و عمر باتری 39 ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس اوایل امروز یک رویداد در چین برگزار کرد که در آن شاهد معرفی گوشی پرچمدار OnePlus 11 بودیم اما این محصول، تنها سخت‌افزار تازه‌معرفی‌شده در این رویداد نبود. این شرکت همچنین از نسل جدید ایربادز پیشرفته خود با نام وان پلاس بادز پرو 2 نیز رونمایی کرد که از حذف نویز بهبودیافته، صدای فضایی Dolby Atmos و تنظیم صدا توسط Dynaudio بهره می‌برد.

وان پلاس بادز پرو 2

ایربادز Buds Pro 2 جانشین Buds Pro سال گذشته است و همان طراحی را با پوشش دو رنگ روی ایربادز و یک کیس شارژ مات ارائه می‌دهد. ایربادز جدید از همان درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری و درایورهای دیافراگم مسطح 6 میلی‌متری نسل اول خود استفاده می‌کند. این ایربادز همچنین از بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و ANC آن تا 48 دسی‌بل نویز بیرون را کاهش می‌دهد. برای دریافت بهینه صدا و حذف نویز، سه میکروفون روی هر ساقه ایربادز به‌صورت جداگانه وجود دارد.

وان پلاس بادز پرو 2

وان پلاس بادز پرو 2

Buds Pro 2 از کدک‌های AAC ،SBC و LC3 درهنگام عرضه پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 برای پخش صدای با وضوح بالا ازطریق بلوتوث با به‌روزرسانی نرم‌افزاری در آینده ارائه می‌شود. یک حالت تأخیر کم 54 میلی‌ثانیه برای بازی و برخی ویژگی‌های منظم برای دستگاه‌های ColorOS 11 مانند وضعیت بدن و نظارت‌بر فشار ستون فقرات گردنی نیز وجود دارد. دستگاه‌های جدید Oppo و OnePlus نیز از اتصال دوگانه و جابجایی آسان بین دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

وان پلاس ادعا می‌کند که Buds Pro 2 می‌تواند تا 39 ساعت با قاب شارژ با ANC خاموش دوام بیاورد. این کیس می‌تواند به‌صورت بی‌سیم ازطریق هر شارژر Qi یا با سیم از طریق USB-C شارژ شود.

OnePlus Buds Pro 2 در رنگ‌های مشکی و سبز و با قیمت 899 یوان (130 دلار) در چین به‌فروش می‌رسد. فروش این دستگاه از تاریخ 9 ژانویه آغاز شده، درحالی‌که جزئیات قیمت و در دسترس بودن بین‌المللی آن در تاریخ 7 فوریه مشخص می‌شود.

نظر شما درباره ایربادز وان پلاس بادز پرو 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی